AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Har flørtet og snakket mye med en mann i noen uker nå, vi har tullet mye fram og tilbake om vi skal treffe hverandre (2 timer imellom oss) og idag da jeg spurte om han ikke ville komme på besøk en tur, fikk jeg som svar "det er så langt...." Eh, hvorfor flørte og prate til meg døgnet rundt når han synes det er for langt til å møtes? Anonymkode: ff472...ed0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Vil ha bekreftelse Anonymkode: 1100a...e20 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ha bekreftelse Anonymkode: 1100a...e20 Bortkastet tid, med andre ord. Anonymkode: ff472...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Han driver fremdeles og prater til meg da. Hvordan tolke signalene? Ts Anonymkode: ff472...ed0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Selvsagt er han ikke interessert, ikke det grann. Dessverre skal han bare ha oppmerksomhet og håper på nudes fra deg. Har en som jevnlig besøker meg med fly fra andre kanten i Norge og en fra et annet land som også flyr hit et par ganger i halvåret for å se meg. De skulle nok ønske de bare bodde 2 timer unna. Anonymkode: 88754...dda
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er han ikke interessert, ikke det grann. Dessverre skal han bare ha oppmerksomhet og håper på nudes fra deg. Har en som jevnlig besøker meg med fly fra andre kanten i Norge og en fra et annet land som også flyr hit et par ganger i halvåret for å se meg. De skulle nok ønske de bare bodde 2 timer unna. Anonymkode: 88754...dda Du har kanskje rett. Bør jeg bare ignorere han fra nå, selv om han tar kontakt? Ts Anonymkode: ff472...ed0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du har kanskje rett. Bør jeg bare ignorere han fra nå, selv om han tar kontakt? Ts Anonymkode: ff472...ed0 Det syns jeg du skal føle på selv 😊 hvis du syns dette er gøyalt og du tar det for det det er, så er det jo ok. Hvis du føler han kaster bort tiden din og kanskje ikke er helt ærlig i sine intensjoner, ignorer. Anonymkode: 88754...dda 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå