Gå til innhold

føder unger som bare det

Fremhevede innlegg

Gjest Xerox
Skrevet

Dersom dette faktisk er reelt hvorfor har du ikke gjort noe før? Hva slags menneske er du som kan la fire barn leve slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dersom dette faktisk er reelt hvorfor har du ikke gjort noe før? Hva slags menneske er du som kan la fire barn leve slikt?

Denne damen,altså min søster på 32 er i stand til det meste,også å la ting gå utover mine barn,siden familien er så nevrotiske og fylleog pillevrak så stoler jeg ikke på noen den veien der.

jeg har prøvd å hjelpe henne men det nytter ikke.

Unga mine har fått så hatten passer flere ganger før så jeg tør rett og slett ikke å gjøre noe.

Det er flere andre som har meld fra til barnevernet så jeg får håpe at de har henne under lupen enda og følger med.

Jeg er ikke kynisk skjønner dere,men jeg har selv barn som fortjener og ha det bra og må ta mer hensyn til de enn andres barn og det innkluderer også tantebarna mine når familieforholdene er så syke som de er.

Gjest Violetta
Skrevet

Men en telefon til barnevernet kan du vel ta? Du trenger jo ikke en gang si hvem du er...

Skrevet

Jeg hadde ringt barnevernet igjen jeg uansett. I sånne situasjoner så kan man aldri si i fra en gang for mye.

Jeg ville ringt og sagt at ting har blitt verre eller iallefall ikke blitt noe bedre.

At hun fremdeles har barna hos seg forstår jeg ikke.

Hvis hun holder på sånn, hvorfor er barna der ennå?

Gjest Xerox
Skrevet
Denne damen,altså min søster på 32 er i stand til det meste,også å la ting gå utover mine barn,siden familien er så nevrotiske og fylleog pillevrak så stoler jeg ikke på noen den veien der.

jeg har prøvd å hjelpe henne men det nytter ikke.

Unga mine har fått så hatten passer flere ganger før så jeg tør rett og slett ikke å gjøre noe.

Det er flere andre som har meld fra til barnevernet så jeg får håpe at de har henne under lupen enda og følger med.

Jeg er ikke kynisk skjønner dere,men jeg har selv barn som fortjener og ha det bra og må ta mer hensyn til de enn andres barn og det innkluderer også tantebarna mine når familieforholdene er så syke som de er.

Så det du sier er at du er for feig til å ta en anonym tlf til barnevernet, og at du håper andre ordner opp? Hadde du brydd deg om de barna hadde du vel tatt den tlf uten større problem. Synes ikke du er noe bedre en din søster. Hun mishandler dem, mens du lar henne.

Skrevet
Synes ikke du er noe bedre en din søster. Hun mishandler dem, mens du lar henne.

Så utrolig stygt sagt! :fy_fy: Leser du ikke hva hun skriver ang. forholdene i familien? Du har tydeligvis ikke kjennskap til denne typen mennesker eller denne typen problematikk!

Gjest Xerox
Skrevet
Så utrolig stygt sagt!  :fy_fy:  Leser du ikke hva hun skriver ang. forholdene i familien? Du har tydeligvis ikke kjennskap til denne typen mennesker eller denne typen problematikk!

Så siden jeg synes det er galt av henne å sitte å se på at barna til søsteren hennes mishandles har jeg ikke kjennskap til den type mennesker? Greit. Så egentlig burde jeg vel bare ti still, men det gidder jeg ikke.

Men når man stiller spørsmål om dette på nett og så sier senere at hun ikke vil gjøre noe fordi hun er redd for sin egen familie synes jeg hun er feig. Og det har jeg all rett til å synes. Å melde noen til barnevernet kan man gjøre anonymt. Og det er også endel andre ting man kan gjøre uten å risikere å terge på seg noen.

Å se på at barna har det dårlig uten å tørre å ta ansvar er feigt og like ille som å faktisk mishandle dem. Synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Så siden jeg synes det er galt av henne å sitte å se på at barna til søsteren hennes mishandles har jeg ikke kjennskap til den type mennesker? Greit. Så egentlig burde jeg vel bare ti still, men det gidder jeg ikke.

Men når man stiller spørsmål om dette på nett og så sier senere at hun ikke vil gjøre noe fordi hun er redd for sin egen familie synes jeg hun er feig. Og det har jeg all rett til å synes. Å melde noen til barnevernet kan man gjøre anonymt. Og det er også endel andre ting man kan gjøre uten å risikere å terge på seg noen.

Å se på at barna har det dårlig uten å tørre å ta ansvar er feigt og like ille som å faktisk mishandle dem. Synes jeg.

Skal jeg si ifra til barnevernet og risikere at barna MINE blir enda mere plaget for å redde andres barn??

Joda jeg kan ta en telefon,men den blir anonym,men det trengs ikke spydigheter eller beskyldninger i en slik sak.

Jeg visste at noen absolutt ville misforstå og ta bare en liten del av det jeg skriver for så og henge seg opp i det uten å se litt mer av den lille helheten jeg har satt frem.

Prøver å være forberedt men blir like sjokka hver gang.

Ikke vær nesevis eller ekkel,det kommer du ingen vei med i alle fall!!

Det seriøse i innleggene dine blir feid under en stol fordi ingen gidder og ta deg på alvor.

:ironi: :grine2: :klappe::roll::):sjenert:;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hun får styre og stelle helt til hun mister unga.

Jeg og mannen min har vaska nok hos henne og passa unga for siste gang etter fyllekulene hennes.

Så om det skjer noe negativt i hennes liv,så får hun selv ta konsekvensene.

NOK ER NOK!!

Så når du skriver slike ting så mener du at man virkelig skal tro på at du ønsker å hjelpe? Spesielt siden du samtidig ikke vil ringe barnevernet.

Ikke alltid man får de svarene man ønsker når man stillerspørsmål på nett, men man bør vel tåle at andre stiller kritiske spørsmål? Eller ville du bare ha sympatierklæringer?

Gjest SumoBryter
Skrevet

Slik du beskriver situasjonen hørtes det helt grotesk ut, hørtes ut som hun trenger en eller annen form for hjelp, Ja!

Men jeg forstår at det er vanskelig for deg. Og det er vondt syns jeg å leve i en slik anmelder samfunn, spesielt fordi den ikke alltid fungerer slik den skal, eller slik vi ønsker.

Jeg har av forskjellige grunner i familien kontaktet barnevernet for ditt og datt, uten at jeg har blitt hørt på, og de har heller ikke kunnet ta mine uttalelser anonymt for en eller annen byrokratisk grunn.

Det er ikke alltid like lett, spesielt ikke når det gjelder ens egen familie.

Skrevet
Skal jeg si ifra til barnevernet og risikere at barna MINE blir enda mere plaget for å redde andres barn??

......Det er flere andre som har meld fra til barnevernet så jeg får håpe at de har henne under lupen enda og følger med.

:ironi:  :grine2:  :klappe:  :roll:  :)  :sjenert:  ;)

Ja si ifra til barnevernet, dette plager deg nok mer enn du vil innrømme.

Du bruker sikkert mye energi på å tenke på disse barna, det ville jeg ha gjort. For selv om din søster ikke er helt ved sine fulle fem så er jo barna helt uskyldige. Det er nå du har muligheten til å hjelpe de.

Som du skriver så er det fler som har lagt merke til din søster og meldt fra til barnevernet. Hvis du ringer innen anonym bekymringsmelding så vil hun ikke fa vite at det er deg.

Lykke til!

Gjest Gjesta
Skrevet
Så utrolig stygt sagt!  :fy_fy:  Leser du ikke hva hun skriver ang. forholdene i familien? Du har tydeligvis ikke kjennskap til denne typen mennesker eller denne typen problematikk!

Er forsåvidt enig med Xerox. Man er ikke noe bedre om man lar grusomme ting skje.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er dine barn mer verdt i verden enn andre barn? Så utrolig egoistisk.......

Skal du virkelig la andre barn lide fordi det KAN KANSKJE skje noe med dine....?

*riste på hodet*

Gjest Dilla
Skrevet

Jeg må si meg enig med de andre som sier du er feig her altså. Hadde det vært min søsters barn, hadde jeg rett og slett tatt barna med meg og kontaktet både barnevern og politi. De er jo dine nevøer/nieser. Hvordan kan du bare ignorere at de lider?

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skyller også stumpen til jentene i badekaret når de har bæsjet, uten å vaske badekaret hver gang...

Gjest Gjest
Skrevet
Er dine barn mer verdt i verden enn andre barn? Så utrolig egoistisk.......

Skal du virkelig la andre barn lide fordi det KAN KANSKJE skje noe med dine....?

*riste på hodet*

Egne barn kommer kanskje foran andres barn? Mine gjør ihvertfall det for meg......

Har stor forståelse for trådstartes dilemma, og håper at situasjonen vil løse seg til det bedre for alle parter. Men en tlefon til barnevernet kan kanskje være på tide?

Skrevet

Jeg ville kontaktet barnevernet med en gang.....

Stakkars, stakkars unger..... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...