Gå til innhold

Hvor mange hårspenner?


Charmie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Litt av en undersøkelse. Synes jeg hadde mange jeg, men det var mange til å være fort hår da...

Hadde 1 tiara, 5 glitter-stener og 50 spenner i mitt korte hår. Ja, også det lange sløret mitt da. Utrolig spør du meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 88 hårspenner, en strikk, langt slør og tiara. I tillegg var det noen få hårnåler med perle på (husker ikke hvor mange).

Det var litt av et strev å få ut av mitt skulderlange oppsatte hår!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg hadde 5 små hårklyper, 10 plastblomster på streng, 13 hårnåler med perle på som pynt, 31 hårnåler utenom.

Syns det var utrolig lite iom at jeg har langt og svært tykt hår. Men det var NOK! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

124 hårnåler. I tillegg var det en haug med hårnåler som holdt sløret på plass. Det tok jeg av etter middagen, så jeg telte ikke hvor mange det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atilla, ikke innlogget

Aner ikke, men det var mange!

Jeg hadde en liten frosk (anheng i sølv) i håret og jeg!

Min mann bruker nå skoene han kjøpte til bryllupet (han bruker dress på jobb) og på lørdag så jeg et bittelite rødt hjerte i skoa hans.... Fra bryllupsnatta!! Noen hadde strødd mange strasshjerter på senga, og det var ikke fritt for hjerter, ris, spenner og glassperler i håret etter bryllupsnatta.... Heldigvis fikk jeg god hjelp til å fjerne det i dusjen dagen derpå ;)

Atilla - lykkelig "nygift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...