AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Har sluttet på minipille og føler jeg har lagt på meg litt? Spiser det samme som jeg gjorde når jeg gikk på pillen, samme aktivitetsnivå også. Blitt litt puffy i ansiktet og rundt øynene. Noen som vet hva deg skyldes? Er en måned siden jeg sluttet på dem. Fått mer kviser også 🙄 Anonymkode: 9cd2e...b53
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Vekt er funnet opp, så du trenger ikke "føle" eller gjette om du har lagt på deg - enten har du det eller så har du det ikke. Hvis det virkelig bare er litt, så lite at du ikke er sikker, og ikke kan ses tydelig på vekta heller, har det uansett ingen betydning. Hvis du har lagt på deg, har du ikke hatt samme matinntak/aktivitetsnivå som tidligere. Puffy og kviser? Kanskje har du kjærlighetssorg? Og trøstespiser is og potetgull? Anonymkode: 7ebff...e68
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Ingen kjærlighetssorg. Føler ansiktet har endret seg bare. Ser hoven og tykk ut i ansiktet. Trener som før, drikker mye vann.0 Anonymkode: 9cd2e...b53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå