Katten.2.0 Skrevet 8. august 2020 #21 Skrevet 8. august 2020 Har skjedd mange ganger med meg. Sovepiller er morsomt! Har sovnet mens jeg slikket henne: Er jo så mykt og godt der nede!
Matas Skrevet 8. august 2020 #22 Skrevet 8. august 2020 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, og svar til dette. - Matas, mod. 2
Gjest Warrior Skrevet 8. august 2020 #23 Skrevet 8. august 2020 Du har ingen grunn til å føle deg udugelig og teit. Sovne under sex kan skje alle.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #24 Skrevet 8. august 2020 He he, det skal du ikke tenke mer på. Kan skje den beste 😂 Ene gangen sovna både mannen min og jeg under akten , vi var visst litt fulle 😂😂 Ler godt av det enda begge to, flere år etter Anonymkode: 13c8a...5cb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #25 Skrevet 11. august 2020 Skjer med meg av og til grunnet alkohol, hun bare fortsetter, sier jeg er ofte hard i søvne. Første gang vi hadde sex satte hun seg oppå meg når jeg sov, det var en deilig måte å bli vekket på. Har ikke opplevd at hun har sovnet under sex men har pult henne når hun allerede har sovnet en del ganger etter hun sa det var greit at jeg gjorde det samme. Anonymkode: ba3cc...297
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #26 Skrevet 11. august 2020 Er det lovlig å fortsette hvis slikt skjer? Anonymkode: c2769...097
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #27 Skrevet 11. august 2020 På 8.8.2020 den 12.18, AnonymBruker skrev: Det betyr ikke at man ikke fortjener å høre at det var bra gjort. Alt for mange hadde bare fortsatt, og jo flere steder de blir fortalt at det de gjør er jævlig gjort, jo bedre. For ikke å glemme at unge mennesker er her inne også, og de har også godt av å bli informert om hva som er rett og galt, det er ikke som om det er en selvfølge for alle. Anonymkode: 3fb4f...525 Ja det er heøt fint at man får høre når man gjør noe bra, selv om det er (eller burde være!) en selvfølge. Men jeg tror ikke jeg ville kalle det en stor stjerne i boka. Det TS har klart er å ikke voldta. Kreds for det liksom! Men du har rett, det er ikke alle som tar det som en selvfølge, selv om det jo bør være det. Anonymkode: e2b31...a0c
ToMan Skrevet 11. august 2020 #28 Skrevet 11. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er heøt fint at man får høre når man gjør noe bra, selv om det er (eller burde være!) en selvfølge. Men jeg tror ikke jeg ville kalle det en stor stjerne i boka. Det TS har klart er å ikke voldta. Kreds for det liksom! Men du har rett, det er ikke alle som tar det som en selvfølge, selv om det jo bør være det. Anonymkode: e2b31...a0c Vel.... Synes det er å dra det litt langt å kalle det voldtekt. Ts skrev tydelig at HUN tok iniativet og han stoppet når hun sovnet. Tror ikke du leste hovedinnlegget engang FØR du dømmer noe som voldtekt eller ikke. Det var ønskelig med sex fra hennes side siden hun tok initiativ. Faktum at Ts stoppet var vel både med tanke på respekt for partneren og det faktum at han følte seg ille til mote over at partneren ikke virket å nyte sexen de hadde. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #29 Skrevet 11. august 2020 Har skjedd meg og, sovnet etter alkohol, hadde ikke noe med kjæresten og gjøre, bare jeg som hadde fått mer enn nok og det var sent. zznork. Ta det helt med ro Anonymkode: ee368...fd1 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. august 2020 #30 Skrevet 11. august 2020 Hadde ei som den ene gangen hun tok insj. så sovna hun. Tok det som et hint og avslutta hele greia.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #31 Skrevet 12. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er heøt fint at man får høre når man gjør noe bra, selv om det er (eller burde være!) en selvfølge. Men jeg tror ikke jeg ville kalle det en stor stjerne i boka. Det TS har klart er å ikke voldta. Kreds for det liksom! Men du har rett, det er ikke alle som tar det som en selvfølge, selv om det jo bør være det. Anonymkode: e2b31...a0c Hvis en dame hadde ridd meg ferdig etter at jeg sovnet, så hadde jeg ikke ringt politi og krisesenter dagen etterpå. Det må jo være den som har sovet som må få lov til å bestemme om det skal kalles voldtekt eller ikke. Anonymkode: 73373...5c4 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #32 Skrevet 12. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en dame hadde ridd meg ferdig etter at jeg sovnet, så hadde jeg ikke ringt politi og krisesenter dagen etterpå. Det må jo være den som har sovet som må få lov til å bestemme om det skal kalles voldtekt eller ikke. Anonymkode: 73373...5c4 For meg starta hun når jeg sov og jeg våknet midt i akten. Du snakker jo om en enda mildere situasjon der du allerede har blitt med på det. Og nei, jeg ringte ikke noe politi eller krisesenter, jeg ble i lag med henne. Anonymkode: ba3cc...297
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #33 Skrevet 12. august 2020 10 timer siden, ToMan skrev: Vel.... Synes det er å dra det litt langt å kalle det voldtekt. Ts skrev tydelig at HUN tok iniativet og han stoppet når hun sovnet. Tror ikke du leste hovedinnlegget engang FØR du dømmer noe som voldtekt eller ikke. Det var ønskelig med sex fra hennes side siden hun tok initiativ. Faktum at Ts stoppet var vel både med tanke på respekt for partneren og det faktum at han følte seg ille til mote over at partneren ikke virket å nyte sexen de hadde. Jo, jeg er fullt klar over hva som står i hovedinnlegget. Men idet hun sovnet så er ikke samtykket nødvendigvis der lengre (med mindre de har avtalt at det er ok å fortsette hvis den ene sovner). Og vet man ikke om man har samtykke, så kan man ikke bare kjøre på, eller i dette tilfellet fortsette. At hun tok initiativet til å begynne med er vel ikke relevant. Anonymkode: e2b31...a0c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #34 Skrevet 12. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis en dame hadde ridd meg ferdig etter at jeg sovnet, så hadde jeg ikke ringt politi og krisesenter dagen etterpå. Det må jo være den som har sovet som må få lov til å bestemme om det skal kalles voldtekt eller ikke. Anonymkode: 73373...5c4 Det er jeg enig i. Så å fortsette er jo en risk å ta. Jeg hadde ikke likt det om noen hadde fortsatt etter jeg hadde sovna, og sånn sett ville det vært voldtekt for meg. Anonymkode: e2b31...a0c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #35 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg enig i. Så å fortsette er jo en risk å ta. Jeg hadde ikke likt det om noen hadde fortsatt etter jeg hadde sovna, og sånn sett ville det vært voldtekt for meg. Anonymkode: e2b31...a0c Selv om jeg faktisk hadde likt det også så ville jeg følt meg ikke respektert, i og med at han ikke kunne vite det (med mindre vi hadde snakket om det på forhånd). Anonymkode: e2b31...a0c
ToMan Skrevet 12. august 2020 #36 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg er fullt klar over hva som står i hovedinnlegget. Men idet hun sovnet så er ikke samtykket nødvendigvis der lengre (med mindre de har avtalt at det er ok å fortsette hvis den ene sovner). Og vet man ikke om man har samtykke, så kan man ikke bare kjøre på, eller i dette tilfellet fortsette. At hun tok initiativet til å begynne med er vel ikke relevant. Anonymkode: e2b31...a0c Jeg er 100 % enig med deg i at det alltid skal være et samtykke og at dette samtykke ikke nødvendigvis er tilstede fortsatt dersom den ene sovner (med mindre det er noen man har snakket om og avklart på forhånd). Men, det jeg reagerte på i din kommentar er voldtekt. Jeg mener at det handler om respekt og at man må respektere hverandre nok til å stoppe opp en slik gang noe Ts også gjorde.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #37 Skrevet 12. august 2020 6 minutter siden, ToMan skrev: Jeg er 100 % enig med deg i at det alltid skal være et samtykke og at dette samtykke ikke nødvendigvis er tilstede fortsatt dersom den ene sovner (med mindre det er noen man har snakket om og avklart på forhånd). Men, det jeg reagerte på i din kommentar er voldtekt. Jeg mener at det handler om respekt og at man må respektere hverandre nok til å stoppe opp en slik gang noe Ts også gjorde. Men man har jo sex med noen som ikke er i stand til å samtykke. Er ikke det voldtekt? Anonymkode: e2b31...a0c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #38 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man har jo sex med noen som ikke er i stand til å samtykke. Er ikke det voldtekt? Anonymkode: e2b31...a0c Hvis TS hadde fortsatt altså. At TS har voldtatt har jeg aldri ment, siden han stoppet. Anonymkode: e2b31...a0c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #39 Skrevet 12. august 2020 Nja, mer under forspillet egentlig. Da var det bare å valse ut til dass for en frekk - dog ensom håndjager - og en drabelig promp før jeg la meg igjen. Hun var vel fullere enn meg, så sånn kan det gå innimellom. Anonymkode: 3d5f3...30d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #40 Skrevet 12. august 2020 På 8.8.2020 den 11.50, AnonymBruker skrev: Jeg hadde lagt meg før henne og når hun kom til sengs tok hun initiativ til sex. Mens vi holdt på sovnet hun..... Vi hadde riktignok drukket noe vin, og hun tydeligvis noe mer enn meg. Men likevel. Føler meg bare skikkelig udugelig og teit. Noen andre som har opplevd liknende? Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller hvordan jeg skal reagere. (jeg avsluttet umiddelbart, for de som måtte lure på det.) Anonymkode: 56084...93e Ja, jeg tok en innsovningspille som jeg glemte at jeg hadde tatt rett før... sovnet under akten selv..drit flaut dagen etter... men har ledd mye av det da senere du er ikke udugelig😄 dama di var påvirket bare. Anonymkode: 49c55...0f1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå