Gå til innhold

Hun sovnet under sex.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lagt meg før henne og når hun kom til sengs tok hun initiativ til sex. Mens vi holdt på sovnet hun..... 

Vi hadde riktignok drukket noe vin, og hun tydeligvis noe mer enn meg. Men likevel. Føler meg bare skikkelig udugelig og teit. 

Noen andre som har opplevd liknende? Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller hvordan jeg skal reagere.

(jeg avsluttet umiddelbart, for de som måtte lure på det.) 

Anonymkode: 56084...93e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel skje den beste, spesielt hvis det er alkohol involvert. 

Har skjedd meg også. Her kunne vi le av det heldigvis. 

Anonymkode: 5d2f3...aeb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Typen har sovnet mange ganger da han har vært full, også exen min. Tror kanskje jeg har gjort det også en gang. Don't you worry🥴

Anonymkode: 336e6...00a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde lagt meg før henne og når hun kom til sengs tok hun initiativ til sex. Mens vi holdt på sovnet hun..... 

Vi hadde riktignok drukket noe vin, og hun tydeligvis noe mer enn meg. Men likevel. Føler meg bare skikkelig udugelig og teit. 

Noen andre som har opplevd liknende? Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller hvordan jeg skal reagere.

Du skal ikke reagerer på det i det hele tatt. For situasjonen er nok så verre før henne enn det er for deg. Det er hun som må leve med at hun  sovnet under økten, og da er det beste at du tier om det å ikke gjør noe big deal av det. Om det plager deg så mye så ta det opp på en diskré måte. Ikke bruk det mot henne i senere tid heller.

Jeg har selv sovnet under økten både med alkohol og uten. Det er flaut å få vite det. Selv så tok jeg det hele med humor, pga det ble pakket inn med humor fra starten av. 

Anonymkode: f8b38...77d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ingenting med deg eller at du er udugelig å gjøre, det har med at hun var full. 

Anonymkode: 879af...d83

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Veit du, dette har ikke noe med deg å gjøre. Etter alkoholinntak kan slike ting skje den beste.

Anonymkode: 99f10...746

• Liker 3
Skrevet

Så bra du vær redelig nok til å slutte, når hun sovnet. Kreds til deg! 

Det at hun sovnet, sier null om deg. Og mye om at hun var slite og/eller full. Så det skal du ikke tenke noe mer på. 

Om det plager deg, forslår jeg at du pratet med henne om det :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bra du stoppet, det er en stor fin stjerne i boka. 

Jeg har sovnet under sex, noen ganger er man bare alt for trøtt. 

Anonymkode: 3fb4f...525

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange støttende svar. 

Ja jeg skjønte jo at hun var trøtt for å si det slik. Relativt åpenbart. 😂

Men må innrømme at det ikke direkte var noen boost for selvtilliten. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra du stoppet, det er en stor fin stjerne i boka. 

Jeg har sovnet under sex, noen ganger er man bare alt for trøtt. 

Nei. Det er en selvfølge.

Anonymkode: 00c6d...076

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her har det skjedd flere ganger med oss begge. Jeg velger å heller tolke det positivt, som at vi begge er veldig komfortable med hverandre 😂 

Anonymkode: 51380...161

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er en selvfølge.

Anonymkode: 00c6d...076

Det betyr ikke at man ikke fortjener å høre at det var bra gjort. Alt for mange hadde bare fortsatt, og jo flere steder de blir fortalt at det de gjør er jævlig gjort, jo bedre. For ikke å glemme at unge mennesker er her inne også, og de har også godt av å bli informert om hva som er rett og galt, det er ikke som om det er en selvfølge for alle. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må legge fra deg at det har noe med deg å gjøre. At hun var trøtt, sliten og full har ingenting med selvtilliten din å gjøre. Det er ikke uvanlig å sovne under sex om man er trøtt nok, spesielt når man har inntatt alkohol. Jeg synes du skal le av det og ta det med godt humør. Sånt skjer, og man skal le og ikke ta alt så tungt. Da slipper selvtilliten din å få en knekk hver gang det skjer noe utenfor din kontroll

Anonymkode: 4df76...b3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde ikke sovnet om du var skikkelig dårlig i senga. Da ligger man og lider. Sex med deg er tydeligvis veldig godt og trygt og komfortabelt 😄

• Liker 10
Skrevet

Hvem ha ikke sovnet på hålet etter å ha drukket????

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dump henn

Anonymkode: 9f9db...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Fort gjort,veldig vanlig å blække under økta etter litt inntak😝

Eldste dattra mi ble unnfanget på dette viset😳🙈 

Anonymkode: 99ca2...4b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovnet første gang jeg overnattet hos daten. Han tok det fint han, men jeg syns det var veldig pinlig. Men ja, det var alkohol i bildet. Flaut! Heldigvis for at han var en så kul type 🥰

Anonymkode: d29fd...6d6

Skrevet

Jeg var veldig full engang, og sovna mens jeg ga mannen bj😅 jeg våkna etter en stund av at jeg fortsatt lå mellom beina hans i senga😂 Det var skikkelig flaut, men begge lo bare av det heldigvis... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan skje den beste. 😄

Min mann har gjort det to ganger i løpet av de mange årene vi har vært sammen. Begge gangene med mye alkohol involvert, og etter at han selv så eplekjekt hevdet at han ville ha sex, selv om jeg var noe skeptisk til evnen. 

Synes det var morsomt jeg. Ertet ham litt med at det var bra jeg ikke er et ons, og ikke lagt mer i det enn at han var trøtt og full. 

Anonymkode: 364e6...909

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...