Fjellgeita27 Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Er en dame på 29 som har ringer på begge ringfingerene og ene lillefingeren. Tror dere menn automatisk at jeg da er gift?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Kommer litt ann på hvordan den ser ut og om du har mange fra før, er det få eller bare den, ja jeg tenker det. Anonymkode: a090d...9f8
Fjellgeita27 Skrevet 7. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer litt ann på hvordan den ser ut og om du har mange fra før, er det få eller bare den, ja jeg tenker det. Anonymkode: a090d...9f8 Bra! Litt krise om alle menn jeg møter tror jeg er gift når jeg er singel!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 3 timer siden, Fjellgeita27 skrev: Er en dame på 29 som har ringer på begge ringfingerene og ene lillefingeren. Tror dere menn automatisk at jeg da er gift? Kunne ikke bry meg mindre! For meg er alle kvinner aktuelle, og det viser seg fort hvor aktuelt det er med videre engasjement, uavhengig av ringer. Anonymkode: cd7c6...dc9 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Hva er det med KG, dårlig norsk og håpløs bruk av emnefeltet? Ringer-automatisk gift høres ut som noe man kan dø av... Anonymkode: a58d8...52e 9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Ja selvfølgelig Anonymkode: ccc2c...3f8 1
Fjellgeita27 Skrevet 8. august 2020 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja selvfølgelig Anonymkode: ccc2c...3f8 Ikke bra!! Mange andre som tenker det samme?
Tiuren Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Tror jeg har falt helt av lasset jeg.... "I gamle dager" hadde vi giftering (samme som forlovelsesring, en slett gullring) på ringfingen dersom man var forlovet eller gift, enkelt og greit. Ikke flere ringer og masse hender, det var det bare amerikanerene som drev med 😖 Så jeg ville sett etter om du hadde en slett gullring, hadde du ikke det så ville jeg erklært deg for ikke forlovet/gift inni mitt hode. Alle andre ringer er bare pynt, slett gullring er en lenke....? 1
Fjellgeita27 Skrevet 8. august 2020 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, Tiuren skrev: Tror jeg har falt helt av lasset jeg.... "I gamle dager" hadde vi giftering (samme som forlovelsesring, en slett gullring) på ringfingen dersom man var forlovet eller gift, enkelt og greit. Ikke flere ringer og masse hender, det var det bare amerikanerene som drev med 😖 Så jeg ville sett etter om du hadde en slett gullring, hadde du ikke det så ville jeg erklært deg for ikke forlovet/gift inni mitt hode. Alle andre ringer er bare pynt, slett gullring er en lenke....? Ingen av ringene er glatte. Stener i forskjellige former og størrelser på alle 3!
Tiuren Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 Just now, Fjellgeita27 said: Ingen av ringene er glatte. Stener i forskjellige former og størrelser på alle 3! Da ville jeg tenkt at du var singel og likte å pynte deg med ringer, så ville jeg blitt forbannet på meg selv som har tillatt meg å bli så mye for gammel... 2
Fjellgeita27 Skrevet 8. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2020 20 minutter siden, Tiuren skrev: Da ville jeg tenkt at du var singel og likte å pynte deg med ringer, så ville jeg blitt forbannet på meg selv som har tillatt meg å bli så mye for gammel... Det ble en vane når jeg var i et forhold så går alltid med de nå! Ser nok ut som jeg må ta de av når jeg vil ha en ny kjæreste.. 1
Tiuren Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 13 minutter siden, Fjellgeita27 said: Det ble en vane når jeg var i et forhold så går alltid med de nå! Ser nok ut som jeg må ta de av når jeg vil ha en ny kjæreste.. Dumt å ikke kunne gå med de ringene du liker, men kan nok være lurt dersom du ikke vil bli stuck med slike akterutseilte oldiser som meg (de som ser etter glatte gullringer for å vite om vi skal holde oss borte) 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 Brukernavnet ditt skremmer nok flere enn ringene da, "Fjellgeita" 😅 Får assosiasjoner til disse desperate toppturdamene på nettdating som utstråler desperasjon og ønske om å formidle høy status. Håper ikke du bruker det som brukernavn på noen datingsider! Anonymkode: ccc2c...3f8 5
Fjellgeita27 Skrevet 8. august 2020 Forfatter #16 Skrevet 8. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukernavnet ditt skremmer nok flere enn ringene da, "Fjellgeita" 😅 Får assosiasjoner til disse desperate toppturdamene på nettdating som utstråler desperasjon og ønske om å formidle høy status. Håper ikke du bruker det som brukernavn på noen datingsider! Anonymkode: ccc2c...3f8 😂😂 Sist jeg var på en datingside var nok ikke «fjellgeit» det mannfolka tenkte om meg 😉
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #17 Skrevet 9. august 2020 Gir denne en liten dytt! Anonymkode: 83788...7bd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #18 Skrevet 9. august 2020 På 8.8.2020 den 1.22, Fjellgeita27 skrev: Er en dame på 29 som har ringer på begge ringfingerene og ene lillefingeren. Tror dere menn automatisk at jeg da er gift? Ja, egentlig. Anonymkode: 0291a...4eb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #19 Skrevet 14. august 2020 Gifte damer tenner bare jaktinstinktet mitt. Anonymkode: cd7c6...dc9
Sykkelkopp Skrevet 15. august 2020 #20 Skrevet 15. august 2020 Jeg legger ikke merke til ringer eller øredobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå