Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2020 #21 Skrevet 12. august 2020 Bravissimo! De fører både Freya og Panache - begge deler fantastiske BH'er til oss med behov for store størrelser. Når vi en gang i fremtiden nok en gang får lov å reise anbefaler jeg en tur innom butikken deres i London (f.eks.) for mål. Det fine er at hvis du handler på nett så kan du gå i disken og hente eller bare bestille det samme som du bestilte sist - de slår opp. Jeg har brukt Panache Tango i en årrekke. Både Freya og Panache har også fantastiske bikinier og badedrakter.
Måneskinn Skrevet 12. august 2020 #22 Skrevet 12. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Change er horribel lite støtte i. Du får ryggplager og nakkesmerter. så rart at det er så mange delte meninger om Change. Jeg har alltid værrt fornøyd med dem, stort sett da. Har jo en eller to dårlige opplevelser, men vil si at jeg er mer fornøyd enn ikke. Og str jeg bruker der bruker jeg i andre merker, så som Prima Donna og Freya. Syns Change er et rimelig merke og, og det er ikke feil
Mhmjadda Skrevet 12. august 2020 #23 Skrevet 12. august 2020 11 minutter siden, Blondie65 skrev: Bravissimo! De fører både Freya og Panache - begge deler fantastiske BH'er til oss med behov for store størrelser. ........ Bravissimo ❤️ Har du prøvd Fantasie sine?
Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2020 #24 Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, Mhmjadda skrev: Bravissimo ❤️ Har du prøvd Fantasie sine? Nei.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #25 Skrevet 12. august 2020 Ta brystreduksjon og takk meg senere. Hadde g cup før og er nå en b cup! Anonymkode: 781cc...c73 1
Mhmjadda Skrevet 12. august 2020 #26 Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Nei. Anbefales, jeg liker dem bedre enn Freya og Panache sine. De virker mer "solide". Zalando har et utvalg, så hvis du trenger noen nye og vil prøve noe nytt... (Ikke den som heter Rebecca, blondene under båndet klør.) På Zalando er det tross alt litt enklere å returnere enn Bravissimo
Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2020 #27 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, Mhmjadda skrev: Anbefales, jeg liker dem bedre enn Freya og Panache sine. De virker mer "solide". Zalando har et utvalg, så hvis du trenger noen nye og vil prøve noe nytt... (Ikke den som heter Rebecca, blondene under båndet klør.) På Zalando er det tross alt litt enklere å returnere enn Bravissimo Jeg har sjekket Fantasie nå. Mye pent, men ikke i min størrelse. Jeg har akkurat blitt obs på at Zalando fører blant annet Freya, så det kan være at Bravissimo får konkurranse.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #28 Skrevet 12. august 2020 På 8.8.2020 den 11.26, AnonymBruker skrev: så utrolig hyggelig du er i dag da? Stått opp med feil ben? Det er det tallet jeg har målt meg til i går, faktisk. Anonymkode: 175ec...065 Ikke meg du svarte her, men hva er dette for en måte å svare på? Jeg opplevde ikke personen som mindre hyggelig, bare opplysende. Snodig å ta seg nær av det. Det var du selv som skrev "bruker sikkert", og da kan man fort gå på en bom hvis man handler på nett. Jeg opplevde kommentaren som godt ment. Anonymkode: 3f392...c01 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #29 Skrevet 12. august 2020 Change målte meg til å være 90i eller noe deromkring. Når jeg brukte bh Fra dem hadde jeg konstant gnagsår, vondt i skuldre og nakke. tilfeldigvis var jeg innom en undertøysbutikk og prøvde en bh fra elomi og primadonna, om sitter MYE bedre! Nå har jeg ikke vondt lenger, og er faktisk et nytt menneske. Andre har kommentert det🙈 butikkpersonalet fikk meg til å gå opp i alt, endte på 95L, og Gud for en lettelse. Personalet hadde hatt mye kontakt med brystleger, og de hadde sagt at change pleier å måle for små størrelser og dermed stopper blodgjennomstrømningen. Det kan vell jeg egentlig skrive under på. så bunnlinjen min er vell primadonna eller elomi. Begge merkene blir ført på underverker sin nettbutikk Anonymkode: fc84e...3d8
Pås Skrevet 12. august 2020 #30 Skrevet 12. august 2020 Jeg er enig med dem som skriver at Change alltid vil ha deg ned i cm og opp i cup... jeg har alltid brukt 80 B, helt ok størrelse som jeg får kjøpt overalt! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg litt finere undertøy og oppsøkte Change! De insisterte på at jeg var 70 C, og dum som jeg var hørte jeg på dem! Jeg klarte aldri å gå med de BH'ene jeg kjøpte, de gnagde inn i huden! Jeg gikk tilbake til 80 B, og har vært fornøyd siden! (Beklager at jeg ikke har svar på spørsmålet altså, måtte bare får ut litt irritasjon!)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #31 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Artig at vi er så forskjellige Jeg bruker 65-75 G-L avhengig av merke og om jeg er gravid/ammer eller ikke, har hengende tunge bryst, og jeg kan overhodet ikke gå uten spiler. Det er rett og slett forferdelig ubehagelig. Det aller beste for meg er ganske stramt rundt og stooor cup som brystene kan hvile godt nedi. Ingenting som gnager, ingenting som henger, ikke noe fukt eller slenging! Selv sportsbher blir ubehagelig for meg. Har du tips til noen gode spileløse? Anonymkode: 7b015...bf9 Hvis man er overvektig å har store bryster syntes jeg spiler er grusomt å gå med. Det må være mykt,åpning forran og at den går sammen på midten på ryggen. Er nok veldig annerledes å finne bh hvis du er liten med store bryster,enn overvektig. Mange over nevner change,men det er ikke gode eller store nok bher for oss som trenger at den er stor nok rundt også. Jeg kjøper bare fra Ellos rett og slett. Anonymkode: af4e0...d7f 1
Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2020 #32 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis man er overvektig å har store bryster syntes jeg spiler er grusomt å gå med. Det må være mykt,åpning forran og at den går sammen på midten på ryggen. Er nok veldig annerledes å finne bh hvis du er liten med store bryster,enn overvektig. Mange over nevner change,men det er ikke gode eller store nok bher for oss som trenger at den er stor nok rundt også. Jeg kjøper bare fra Ellos rett og slett. Anonymkode: af4e0...d7f Jeg er både overvektig og har stor byste. Jeg bruker spilebh med rygg lukning og det er virkelig ikke et problem at det gnager. Men bh må selvsagt være i rett størrelse og båndet rundt må være brett og med på å bære vekten slik at ikke skulderne får hele belastningen. Da jeg kjøpte min første bravissimo bh som var korrekt tilpasset påstå min venninne at det var 10 cm forskjell i hvor puppene satt i forhold til gulvet. Og det det ihvertfall var forskjell på var spriking foran på blusen - det var det nemlig slutt på.
Kniv & gaffel Skrevet 12. august 2020 #33 Skrevet 12. august 2020 Enig med @Blondie65 når det gjelder anbefaling av merker. Særlig Panache tango er min favoritt. Jeg bor nærmest i den. Jeg er overvektig og har store bryster, men bruker jeg riktig BH, plager ikke brystene meg noe særlig. Da er det mer ubehagelig å gå uten BH.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #34 Skrevet 12. august 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler ikke Change, men mulig de er bedre andre steder enn de jeg har prøvd. Hold deg unna Change sitt eget merke hvertfall, de er ikke konstruert for bryster som trenger støtte (for smale bånd og stropper). Jeg liker Fantasie, og Change fører det merket, så gjerne prøv noen av dem. Men send en mail til Underverker.no! Har bestilt mye der, helt uproblematisk og ikke noe problem med returer Hvis du sliter med å finne behagelig BH ville jeg seriøst vurdert å gå ned 1-2 størrelser rundt, og minimum 2-3 størrelser opp i cup! Husk at stroppene skal ligge relativt løst på skuldrene, vekten av brystene skal tas i cup og bånd rundt Jeg fikk en aha-opplevelse og et nytt liv når jeg tilfeldigvis prøvde en bh jeg tok med i "feil" størrelse. Anonymkode: 7b015...bf9 Jeg synes jeg har hørt det på et program på Tv’en at man er utrolig mange damer som går rundt med feil bh. Det er litt som med barn og sko. Man sjekker ikke str så ofte som man bør, selv om man gjerne tror det selv. Mange går opp i vekt av og til, enten det er pga corona, samboerkilo (ny samboer i kombinasjon med mye film i sofa) etc. Så tenker man ofte på vekt rundt midje, men glemmer ofte at det gjelder bh også. Anonymkode: 2ec2f...532
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #35 Skrevet 12. august 2020 Jeg pleier å bruke denne siden til å måle: https://booborbust.com og så handler jeg på Bravissimo. Enig med at Panache er et supert merke! Anonymkode: 07b58...0b7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #36 Skrevet 12. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å bruke denne siden til å måle: https://booborbust.com og så handler jeg på Bravissimo. Enig med at Panache er et supert merke! Anonymkode: 07b58...0b7 Er det mulig å kjøpe Panache i norsk nettbutikk? Anonymkode: 943e7...9bf
Gjest Blondie65 Skrevet 12. august 2020 #37 Skrevet 12. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å kjøpe Panache i norsk nettbutikk? Anonymkode: 943e7...9bf Hvorfor må det være norsk nettbutikk?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #38 Skrevet 12. august 2020 14 minutter siden, Blondie65 skrev: Hvorfor må det være norsk nettbutikk? Må ikke det, men lettere å slippe toll osv. hvis mulig. Anonymkode: 943e7...9bf
Kniv & gaffel Skrevet 12. august 2020 #39 Skrevet 12. august 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å kjøpe Panache i norsk nettbutikk? Anonymkode: 943e7...9bf Dersom du bor på Sørlandet, eller har muligheten til å ta turen dit, så selges de hos Veslas Botique i Grimstad. Endret 12. august 2020 av Kniv & gaffel
Mynlen Skrevet 12. august 2020 #40 Skrevet 12. august 2020 Panache Tango er min favoritt også. Kjøpt på Bravissimo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå