Gå til innhold

Han kjekke fra Keiino.


Eplejuice123

Anbefalte innlegg

Hei! 

Akk, jeg har fått en sånn skikkelig celebrity-crush på han Fred René Buljo fra Keiino. Og synes det er litt søtt-pinlig. 

Er det noen her som kjenner han? Si at han er selvopptatt, forfengelig og homofil 🙈så slipper dette crushet taket. 

God helg! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi...jeg kjenner ham ikke, men slik flott sang kan få en til å tenke litt av hvert som ikke egner seg
å snakke om på høylys dag ved middagsbordet.                              Ehh...har jeg hørt at enkelte mener på nett. :laugh: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg 100% har det samme " problemet " Jeg bare Scroller forbi når jeg ser bilde av han. Får seriøst ondt langt inni margen bare å hvile øynene på han. Sukk hjerte langt ned på gulvet :) fnis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk match med han for noen måneder siden på tinder her i Oslo 😊 den var tilknyttet instagram, så regner i hvert fall med at den var hans. Kan du ikke prøve å se etter om du tilfeldigvis finner han der inne, enten i Oslo eller Kautokeino? Tror det er bedre enn å oppsøke han på Instagram og diverse. Verdt et forsøk 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, folkens! 😃 Jeg er ikke på datingsider, og tror ikke jeg skal prøve meg der nei😅 bra folk sier han er en jordnær type, er bra som forbilde for barn og unge. Jeg går mye i fjellet, men tror ikke jeg møter han der🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2020 den 23.25, Eplejuice123 skrev:

Takk for svar, folkens! 😃 Jeg er ikke på datingsider, og tror ikke jeg skal prøve meg der nei😅 bra folk sier han er en jordnær type, er bra som forbilde for barn og unge. Jeg går mye i fjellet, men tror ikke jeg møter han der🤷‍♀️

Nå skal han jo være med i «skal vi danse». Her har du muligheten til å sitte blant publikum og bare nyte synet! Tips: ha med plakat der du skriver du er singel! Lykke til ☺️🙌🏼

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synger langt bak i halsen og presser frem lyd, er så kleint når han synger 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2020 den 8.25, Gull vaffel skrev:

Han synger langt bak i halsen og presser frem lyd, er så kleint når han synger 😂🙈

Eh... Han joiker. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, neon_sun skrev:

Eh... Han joiker. 

Kjenner godt til joik, og det trenger absolutt ikke høres sånn ut. Han presser det veldig. Kan være fordi han ikke akkurat er dn kjempe god sanger. Men helt habil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leila87

Han jobbet i barnehagen til datteren min før. (Mulig han gjør det enda, hun går på skolen nå). Han er utdannet barnehagelærer, veldig hyggelig mann 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...