Gå til innhold

Utslett med blåflekker bak

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har plagdes siden april med en intens kløe om nettene, mest nederst på beina. Var til legen som mente det kunne være fuglelopper. Jeg har selv lest opp om hudproblemer og trodde først at det var skabb, men legen sa at det ikke var det og jeg har tatt fire (!) kurer (og vasker alt på nitti grader, vasker alle gulv hver dag, skifter på senga daglig etc etc) for sikkerhets skyld i tilfelle det var det. 

Men utslettet har utviklet seg. Jeg får først en opphevet bump som klør til jeg klør av huden akkurat der, og så blir det en blåflekk bak. Så nå har jeg både utslett og blåflekker. 

Har også et par andre ting ved kroppen som jeg ikke vil nevne med fare for gjenkjennelse, men er både kuler etc og jeg syns det er rart at det ikke blir sett på muligheten for at det har en sammenheng. Den intense kløen går utover nattesøvnen i tillegg. 

Jeg har ikke kunne badet eller vært særlig på stranda i sommer da jeg ser direkte syk ut med alle sårene og blåflekkene. Hva kan jeg gjøre for å finne en løsning på dette?

Anonymkode: 6c61e...fba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bilde? 

Anonymkode: ed025...fda

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk hudlege. Allmennpraktiserende leger har ofte ikke nok kunnskap om utslett.

Anonymkode: 0cd27...e47

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilde? 

Anonymkode: ed025...fda

Nei, er så stygt at jeg vil ikke legge ut. 

Anonymkode: 6c61e...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...