Gå til innhold

Foreldrene har sextoys

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du så lite woke? Herre in hatt..... Du er ung, men oppfører deg som en boomer. Alle vet jo at man har sex hele livet, og som regel bedre sex når man er i et langvarig stabilt forhold hvor man er trygg på seg selv og har mer erfaring. Jeg er 23 og har bra sex med samboern ofte, men den blir bare bedre og bedre - og er sikkert fantastisk i 50, 60 og 70 åra også.

Og er da ikke så teit og boomer at jeg syntes det er kleint at foreldra mine har sex. De er jo sexuelle vesner, og jeg unner de alt av lykke og orgasmer. Det er sunt og flott

get woke

Anonymkode: 18c42...1de

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor ts er sjokkert over funnet sitt, er vedkommende 14år? Siden litt sexleker får h*n til å vippe av pinnen. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten var på hytta og lånte mamma og pappas rom på grunn av dobbeltsengen. Og i nattbordet lå det sexgreier. Til å med en sånn sykt dyr Womanizer. Helt åpent neddi skuffen Det er jo dritflaut og så var kjærsten der, han bare ler. hva skal jeg si når jeg kommer hjem. Det er sykt kleint, de er jo gammle.

Anonymkode: c68f0...4cb

Nå vet du at du slipper å grue deg til du blir gammel.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

52 og 50! 😱

:laugh: Så jeg bør egentlig bare slutte å ha sex nå før jeg passerer 50? Hvor går grensen mener du? 

Mennesker har sex, selv foreldrene dine selv om du helst ikke vil tenke på det. Og barna dine en gang, og da kommer de til å synes du er skikkelig ekkel hvis du har det. 

Anonymkode: ed303...596

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, vit at dine foreldre har bedre sex enn deg. Moren din har sannsynligvis flere og bedre orgasmer enn deg. Så lær av dine foreldre, de er mer modne og åpne med hverandre enn hva du fremstår.

De har funnet ut sammen hva som skal til for at de skal ha et godt samliv. Nå vet du hvorfor de gleder seg til helger på hytta. Der får de fyllt opp batterien og pleid forholdet borte fra naive mennesker i deres omgivelser. Mennesker som undervurderer dem og setter dem i bås som gått ut på dato.

Dine holdninger TS er eldre enn dine besteforeldres. Du er gammeldags i huet for å si det forsiktig. Amatør.

Anonymkode: 90c02...9f5

• Liker 3
Skrevet

Helt normalt. Nesten alle voksne og foreldre har det. Ofte er det viktigere jo eldre de blir, når ting slutter å fungere normalt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og så lager du en tråd om det på Kvinneguiden? 😂 

Herregud. Om jeg hadde funnet noe sånt hos foreldrene mine hadde jeg holdt helt kjeft om det og forsøkt å glemme det fortest mulig. 

Men så hadde jeg aldri i livet funnet på å åpne nattbordskuffen til foreldrene mine heller 🤢🤮

Anonymkode: 8c307...cbc

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke gamle da 😄

Anonymkode: 45856...624

Jo

Anonymkode: 2866a...21a

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

52 og 50! 😱

Er det gammelt? Seriøst? Hvor gammel er du??

Anonymkode: fec69...c0a

Skrevet

Hei der, legg den tilbake!

Hilsen Pappa

:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje mora di er sprekere og spenstigere i senga enn du er også, mange spreke damer som elsker sex til de er 70 år.

Anonymkode: 09472...0ca

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo

Anonymkode: 2866a...21a

Sprøyt, hvis de er over 75 er de gamle. Fra 60-74 er man eldre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...