Gå til innhold

Bestilte bok fra Tanum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

som var på vei for ca 2 timer siden og ikke enda har kommet. Noen som har erfaring med dette? 

 

Problemet er altså 

 

1: At i denne perioden har jeg vært nødt til å låne en annen leilighet fordi den andre må pusses opp. Så jeg var ikke der inne når de meldte at den var på vei

2:, Det er sikkerhetslås ute så de kommer ikke inn uten å bli sluppet inn

3: Jeg vet ikke om de ringer på forhånd eller bare kommer. 

Anonymkode: fddc2...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de fortsatt sender med PostNord, kan den risikere å ta seg en rundtur XD

HrMinya kjøpte en bok som ble sendt fra Trondheim til Bergen, så over fjellet til Oslo, før den var innom terminalen på Lier. Han antok at den ville komme fram dagen etter.
Men så viste plutselig sporingen at den tok turen tilbake til Oslo, og så til Bergen, hvor den ble markert som "satt på lager i påvente av transport" eller noe der omkring. Så skjedde det ingenting.
Han ringte inn til kundeservice og lurte på om de kunne finne ut hvorfor pakken hadde havnet der, etter mye om og men fikk han beskjed om at de ikke klarte å finne pakken, så til slutt måtte han be Tanum om å sende ny pakke.
Den kom fram etter to dager.

Følg med på sporingen, at den er "på vei" betyr ikke nødvendigvis at den kommer til postkassen samme dag. Det kan også hende at den blir levert til pakkeutleveringsted i stedet, og da får du som regel melding eller epost med hentekode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Minya skrev:

Hvis de fortsatt sender med PostNord, kan den risikere å ta seg en rundtur XD

HrMinya kjøpte en bok som ble sendt fra Trondheim til Bergen, så over fjellet til Oslo, før den var innom terminalen på Lier. Han antok at den ville komme fram dagen etter.
Men så viste plutselig sporingen at den tok turen tilbake til Oslo, og så til Bergen, hvor den ble markert som "satt på lager i påvente av transport" eller noe der omkring. Så skjedde det ingenting.
Han ringte inn til kundeservice og lurte på om de kunne finne ut hvorfor pakken hadde havnet der, etter mye om og men fikk han beskjed om at de ikke klarte å finne pakken, så til slutt måtte han be Tanum om å sende ny pakke.
Den kom fram etter to dager.

Følg med på sporingen, at den er "på vei" betyr ikke nødvendigvis at den kommer til postkassen samme dag. Det kan også hende at den blir levert til pakkeutleveringsted i stedet, og da får du som regel melding eller epost med hentekode.

OK, jeg bor i Oslo. Jeg tror jeg har bestilt den hjem til meg. Skal ringe dem i morgen. Bare litt urolig dersom noen må vente og jeg ikke får svart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mari Y said:

OK, jeg bor i Oslo. Jeg tror jeg har bestilt den hjem til meg. Skal ringe dem i morgen. Bare litt urolig dersom noen må vente og jeg ikke får svart 

Du skal kunne se på ordrehistorikken hvilken frakttype du har valgt. Vanlig frakt er til postkasse, eller på nærmeste post i butikk/MyPack utlevering, avhengig av hvor stor pakken er og hvorvidt de kommer til postkassen din.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...