AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Del Skrevet 7. august 2020 Hei! Er veldig glad i å høre på podcast, men synes jeg finner lite innhold som passer for meg. Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene, har høyere utdanning. Har ikke barn. Er ikke så interessert i rampelys, vet at en del av norske bloggere har podcaster, men tror altså egentlig ikke dette et noe for meg. Interessene mine er mange, men for eksempel trening, fjellturer, politikk, nyheter, historie, håndarbeid og språk. Eksempler på podkaster jeg har likt før er Hos Peder, In our time fra BBC , Aftenpodden og Tore Sagens podkast. På forhånd tusen takk for tips 😊 Anonymkode: 24d92...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 Konspirasjonspodden er bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 8. august 2020 #3 Del Skrevet 8. august 2020 Min absolutte favoritt er Misjonen. Har også perioder der jeg hører mye på truecrimepoden (men ikke hvis jeg skal gå tur i skogen eller om det nærmer seg kveld!) Hører igrunn ikke på så mye annet, holder på å jobbe meg gjennom 10 år med episoder fra misjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 8. august 2020 #4 Del Skrevet 8. august 2020 Freakonomics Radio, Stuff you missed in history class, P1 dokumentär, P3 dokumentär, P4 dokumentär, Mads & monopolet, Sånn er du, Death sex & money, 198 land med Einar Tørnquist, Stuff you should know, Family secrets, Pod save America. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Del Skrevet 8. august 2020 Tror vi deler interesser. Her er noen av mine favoritter. Nrk har mye bra, f.eks. Verdibørsen, Tomms afrikanske fortellinger Abels tårn, Ekko, Hele historien, Krig og fred, Sommer og vinter i P2, Trump mot verden. Av andre liker jeg bl.a. Aftenpodden, Forklart, Tyskerne og NUPI podcast. Av turpodcaster fotetrekker jeg Uteliv. Turistforeningen har også en som jeg ikke husker hva heter. Jeg liker heller ikke "rampelys-podcaster", men liker likevel Sånn er du og (innimellom) Krisemøter. De eneste podcastene som jeg alltid får med meg er Verdibørsen, Aftenpodden og Krig og fred. Anonymkode: 2ef3f...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 8. august 2020 #6 Del Skrevet 8. august 2020 Forklart og Ekko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Del Skrevet 8. august 2020 Syns NRK har mye bra; Hele historien, Oppdatert, Lindmo, Kunne vært meg, Radiodok, Psykologen, Padiolegen, To hvite menn, P3 dokumentar, Tomms afrikanske fortellinger, Purk eller skurk, Familiene på Orderud Hos VG; Krimpodden, Uløst, Jørn pappan som forsvant, Konspirasjonspodden syns jeg også er grei, men de eldre episodene er bedre enn de nyere, og innmellom er det veeeldig mye masing. Men hør f.eks Dyatlovs pass eller Amerikanske dyatlovs pass, veldig bra. Anonymkode: e315f...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 8. august 2020 #8 Del Skrevet 8. august 2020 Relasjonspodden 😄 beste podden ever, og lærer noe nytt hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 8. august 2020 #9 Del Skrevet 8. august 2020 Truls & hellstrøm tar munnen full, God bedring, Sånn er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Del Skrevet 9. august 2020 Politisk kvarter, oppdatert, hele historien, den gang da, godt nok for de svina. Anonymkode: bb171...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #11 Del Skrevet 9. august 2020 Globusrulett! Anonymkode: aa46b...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 9. august 2020 #12 Del Skrevet 9. august 2020 Skrekkpodden, trucrimepodden og Mayday. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty20 Skrevet 9. august 2020 #13 Del Skrevet 9. august 2020 Simplypodlogical Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 10. august 2020 #14 Del Skrevet 10. august 2020 Relasjonspodden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #15 Del Skrevet 13. august 2020 Berrum og Beyer snakker om greier. Anonymkode: bbcc1...627 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #16 Del Skrevet 14. august 2020 My favorite murder Anonymkode: 4f2fb...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 14. august 2020 #17 Del Skrevet 14. august 2020 Guro og guru, kjærlighetspodden og abels tårn hører jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. august 2020 #18 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) Enig i mange av forslagene som har kommet allerede The Ezra Klein show The Daily Today in focus Drivkraft On being Sånn er du Kraft Tore Sagens podcast Endret 14. august 2020 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #19 Del Skrevet 15. august 2020 Om trening: Treningspodden, sterkere, i det lange løp, hjernesterk, prestasjonsprat Anonymkode: fcaaa...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 31. august 2020 #20 Del Skrevet 31. august 2020 På 7.8.2020 den 16.51, AnonymBruker skrev: Hei! Er veldig glad i å høre på podcast, men synes jeg finner lite innhold som passer for meg. Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene, har høyere utdanning. Har ikke barn. Er ikke så interessert i rampelys, vet at en del av norske bloggere har podcaster, men tror altså egentlig ikke dette et noe for meg. Interessene mine er mange, men for eksempel trening, fjellturer, politikk, nyheter, historie, håndarbeid og språk. Eksempler på podkaster jeg har likt før er Hos Peder, In our time fra BBC , Aftenpodden og Tore Sagens podkast. På forhånd tusen takk for tips 😊 Anonymkode: 24d92...23e snikk snakk og Ida med hjerte i hånden . Vegard harm og hegseth 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå