Gå til innhold

Folk som virkelig ikke tenker på andre?


Gjest MrTeddy29

Anbefalte innlegg

Gjest MrTeddy29

Nå snakker jeg egentlig mest om folk som reiser, eller som gir blanke faen i andre.

Folk som trur at ingenting blir og skje dem, eller andre så derfor så føler dem for og reise, for og så komme tilbake med smitten alikavell, og smitte andre og lage en ny smitteferde i norge.

Folk som ikke gidder og holde avstand til andre på butikken?

Har selv et par i familien min som gir faen i avstandsforholdene, og det irriterer meg til det grønne..

Har flere ganger denne uken sagt til mange som står bak meg i køen om og holde seg en meter unna, men neida, ikke alltid dem gidder og høre etter.

Kjenner jeg blir ganske kvalm av hvordan folk virkelig oppfører seg.

Folk som dette som gjør at smitten går ut av kontroll.
Jeg synes selv at det burde være mye strengere, at folk som ikke overholder reglene burde faktisk få bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå i matbutikken er som å spille russisk rulett. Du vet aldri hvordan det vil ende.

Anonymkode: cc814...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
2 minutter siden, Loff77 skrev:

Du føler ikke att det er nok tråder om dette her inne nå da?

Og du følte at du måtte kommentere det istedent for og rapportere om det er et så stort problem?

 

Endret av MrTeddy29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Noen tenker ikke lengre enn nesetippen. 

er så enig der.. Om vi skal klare og stoppe spredningen så må alle samarbeide, om man ikke samarbeider om dette ilag, så vil vi aldri klare og stoppe og det kommer til og gå som en ond sirkel i mange år fremmover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe galt med holdningene i Norge nå. Turister fra utlandet er jo mye flinkere enn oss til å overholde reglene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Det er noe galt med holdningene i Norge nå. Turister fra utlandet er jo mye flinkere enn oss til å overholde reglene.

Føles ut som det ja. Det smarteste akkuratt nå, ville vært og stoppe hurtigrutene og fly mot utlandet inntil at viruset har avtatt mere og at vi har fått mere kontroll. Og åpne reise til utlandet var den største tabben Norge kunne gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MrTeddy29 skrev:

Føles ut som det ja. Det smarteste akkuratt nå, ville vært og stoppe hurtigrutene og fly mot utlandet inntil at viruset har avtatt mere og at vi har fått mere kontroll. Og åpne reise til utlandet var den største tabben Norge kunne gjort

Problemet er at regjeringen dilter etter EU når det gjelder både innreise/utreise. Vi kunne holdt på karantenereglene til tross for Schengen det viste de jo tidligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Problemet er at regjeringen dilter etter EU når det gjelder både innreise/utreise. Vi kunne holdt på karantenereglene til tross for Schengen det viste de jo tidligere i år.

enig der, nå er det også et skip her i bodø som er kommet med covid-19. Tydligvis en "rik" fyr.

skip bodø.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Uff. Håper ikke de får tillatelse til å gå i land.

Nei så vidt jeg vet så har ingen vært på land, og som jeg har sett så har de kontroll der nede om de går ut. Men har hørt at de er i karantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gå i matbutikken er som å spille russisk rulett. Du vet aldri hvordan det vil ende.

Anonymkode: cc814...c92

Helt enig i det 

Anonymkode: de9ee...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...