Gjest Madeline Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 I dag er det første dag jeg er inne på det nye forumet. Må innrømme at foreløpig er jeg litt delt i meningene om det nye forumet. Jeg likte meg veldig godt i det gamle men nå vet jeg ikke helt. Mulig det bare kommer av at det er nytt og uvant. Da går det seg nok til i løpet av noen dager. Hvordan liker dere det nye KG?
Malama Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Liker det jeg. Sliter litt med at jeg kke helt har den "kontrollen" jeg likte så godt ved "mine innlegg" før, der jeg fikk opp trådene jeg hadde svart i. Miksa og triksa litt med linken for mine innlegg vi har fått nå, men har ikke helt fått til slik jeg vil enda. Men bortsett fra det, så synes jeg dette er flott
blomst<3 Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Var bare et par dager på det gamle forumet. Men synes dette virker minst like bra. Tar nok litt tid før jeg klarer å sette meg inn i alle funskjonene (er ikke så god på sånt... )
Gjest Spacegirl Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 Likte det ikke helt til å begynne med, men nå syns jeg at det er bedre enn det gamle
Gjest Leola Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Mulig det er jeg som er litt "grønn" - men jeg savner virkelig "Vis egne innlegg"-muligheten som var i det gamle forumet. Må innrømme at jeg var mer hektet før enn det jeg er nå ... og det er jo egentlig bare fint
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2005 #9 Skrevet 16. juli 2005 Trykk Mine innlegg så får du det frem.
monja Skrevet 16. juli 2005 #10 Skrevet 16. juli 2005 Tok noen dager før jeg begynte å føle meg hjemme her, men nå kan jeg ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. Enda er det ulike funksjoner som jeg ikke har testa ut, men det ser lovende ut dette.
Malama Skrevet 16. juli 2005 #11 Skrevet 16. juli 2005 Trykk Mine innlegg så får du det frem. ← Nei, det stemmer ikke, det gir oss ikke den kontrollen det gamle "mine innlegg" ga, men om man bytter ut "posts" med "topics" helt i slutten av den linken bedrer det seg. Helt like bra blir det fortsatt ikke, men Gry har sagt hun skal se på det, og jeg regner med hun har mer enn nok å jobbe med nå, så det kommer vel etterhvert.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2005 #12 Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker Mine innlegg bedre enn gamle Egne innlegg.
Gjest Milah Skrevet 16. juli 2005 #13 Skrevet 16. juli 2005 Jeg er ikke kjempebegeistret.. Men det går seg sikkert til.. Er ikke helt trygg på funksjoenene enda..
Lillesøster Skrevet 16. juli 2005 #14 Skrevet 16. juli 2005 Sånn, nå har jeg ventet nesten en hel uke for å få tid på å venne meg til det nye forumet. Konklusjon; jeg liker det ikke. Det forrige var mye bedre. Vis "nye innlegg" funksjonene var bedre, "Mine innlegg" funksjonen var mye bedre, likte også at det var en mulighet for de som ikke var blitt besvart. Heller finner jeg ikke funksjonen "skjult bruker"- det er kjedelig. Så dette vennefjaset. Litt i barnsligste laget for meg. Synes rett og slett det ikke frister å gå inn hit så ofte..men men, det er nå meg.
Gjest Xerox Skrevet 17. juli 2005 #15 Skrevet 17. juli 2005 Nå når jeg sitter på annen pc en min egen er skjermbildet et helt annet og forumet virker kjempebra. Hjemme på min pc er det bare tull.
Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #16 Skrevet 17. juli 2005 Synes nye innlegg-funksjonen blir for lite synlig. Liker hurtigsvarfunksjonen. Liker ikke at jeg ikke kan formatere tekst eller legge inn smileys uten at det legger seg helt sist i innlegget. Det er rett og slett utrolig irriterende. Dette gjelder bare når jeg har skrevet ferdig innlegget og gjør endringer etterpå, men like fullt irriterende.
Gjest skindeep Skrevet 17. juli 2005 #17 Skrevet 17. juli 2005 er nok sikkert bare vanen tror jeg.. Da jeg kom hjem fra ferie og skulle innpå hit for første gang, så slo det meg, Oj , så stilig! Var litt "vanskelig" å sette seg inn i det forskjellige til å begynne med, men synest det er er bra å fornye det!
Gjest Darcy Skrevet 17. juli 2005 #18 Skrevet 17. juli 2005 Det er uvant, men det er jo alt med èn gang. Tar tid å venne seg til. Det jeg er misfornøyd med er siteringsfunksjonen, jeg syns det hvite feltet er for dominerende.
Gjest Madeline Skrevet 17. juli 2005 #19 Skrevet 17. juli 2005 Det ser ut som det går seg til. Jeg begynner å føle meg hjemme her nå. Det tok litt tid å sette seg inn i alle funksjonene, men jeg tror jeg har fått tak i det meste nå. Noen småting irriterer meg fremdeles litt, men forhåpentligvis blir det rettet opp etterhvert.
Mathias Skrevet 17. juli 2005 #20 Skrevet 17. juli 2005 Jeg synes det er dårlig. Både med brukergrensesnitt og funksjoner. Forstår jo også at man burde kunne tjene penger der det er mulig, men jeg vil ikke bidra til en god til til banken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå