Gå til innhold

Sex i 3. trimester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei meg for at vi har null sex om dagen. Akkurat nå har jeg faktisk selv ikke lyst da jeg et dager unna termin og ene hullet er fullt av utflod mens det andre har fått hemoroider.🙈 Men problemet er at samboer heller ikke har tatt noe initiativ siste 3 mnd. Føler at han aldri har lyst på meg. Har flere ganger nevnt at sex ikke trenger å være ensbetydende med penetrering, og at jeg gjerne gir han en BJ eller ronk, men har fått veldig lav respons også på det. Synes egentlig selv jeg har holdt meg veldig bra under graviditeten, men mulig mage er veldig turn off. Ser jo den. Blir bare veldig lei meg for er redd for at sexlivet skal bli ødelagt for alltid. Vaginaen kommer jo ikke til å bli som før igjen, griner bare jeg skriver det, så om han ikke vil ha meg nå ser jeg for meg at han ikke vil dyppe den i den vide bøtta om et par måneder heller. Og så gjør det sikkert drit vondt for meg og. Vet ikke hva jeg vil frem til med innlegget, bare så lei meg fordi jeg føler at dette er slutten på sexlivet mitt.

Anonymkode: fb92b...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, mye mindre sex på oss også! Hadde sex for første gang på 3 uker i går, og jeg ble SÅ glad! Lever lenge på den!

Har gitt min kjære en BJ uten å spørre på forhånd, bare gikk ned på han, og han nøt det! Derimot tar han ikke insj selv, så jeg kjenner følelsen!

Jeg går nå gravid med nr 3 og kan garantere deg at vagina ikke nødvendigvis forandrer seg altså! Vi har hatt et bra sexliv utenom graviditet etter de to forrige.

Har du prøvd å snakke med han om det? Prøv å ikke gjøre det til en negativt ladet sak, men bare si rett ut: shit - jeg savner virkelig sexn vår! Hvordan føler du det?

Så ser du hva han sier!

Skjønner følelsene dine! Virkelig! Sender deg en klem! ❤️

Når det er sagt; om det viser seg at sexlivet er dødt fordi vi som kvinner har bært frem barnet deres, ja da får det være! Da ønsker jeg han faktisk ikke mer heller!

Anonymkode: 35394...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blar til neste side i graviditetsforumet, finner du en tråd som handler om menn som ikke vil ha sex i graviditeten. Jeg har en slik mann selv. Jeg har også holdt meg godt. Magen er liten, og jeg har kun lagt på meg innenfor anbefalingene og var slank fra før. Får stadig høre av andre at jeg ikke ser gravid ut eller at jeg ser så bra ut, selv om jeg er 7 mnd på vei. Jeg har akkurat de samme tankene som deg. Jeg tenker at sex sikkert aldri blir det samme igjen etter fødsel, og så kaster han bort de siste månedene før fødsel på denne måten. Han vil heller ikke ha BJ eller at jeg skal runke han. Jeg tror ikke magen i seg selv er turn off, men vissheten om at det er en baby inni der, som er til stede under sexen og veldig nærme penis under penetrering. Mannen min mistet lysten omtrent rundt OUL og den tiden hvor han kunne kjenne tydelige spark. 

Anonymkode: 9eb8c...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hvor i all verden finner dere disse idiotiske og barnslige mennene? Du bærer fram hans barn! Han bør være takknemmelig og tilfredstille deg så ofte du vil!

Anonymkode: 7fc92...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...