Gå til innhold

Dørvakt gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil de neste søndagene stå og passe på at det er max 8 kunder i brustadbu i butikken jeg jobber i, samt vaske vogner etter hver kunde som har vært i butikken. 

Jeg er gravid i uke 29. Burde jeg bruke munnbind? Er nøye med håndvask og 1 meter men opplever til stadig at det ikke blir tatt hensyn til av kunder. Er redd jeg skal bli smittet og ikke få gått på svangerskapskontroller osv nå som jeg er såpass langt på vei. Skal såklart forhøre meg med fastlegen når jeg skal på kontroll neste uke. 

Anonymkode: 19664...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil de neste søndagene stå og passe på at det er max 8 kunder i brustadbu i butikken jeg jobber i, samt vaske vogner etter hver kunde som har vært i butikken. 

Jeg er gravid i uke 29. Burde jeg bruke munnbind? Er nøye med håndvask og 1 meter men opplever til stadig at det ikke blir tatt hensyn til av kunder. Er redd jeg skal bli smittet og ikke få gått på svangerskapskontroller osv nå som jeg er såpass langt på vei. Skal såklart forhøre meg med fastlegen når jeg skal på kontroll neste uke. 

Anonymkode: 19664...b41

Jeg hadde brukt munnbind i din situasjon, uansett om jeg hadde vært gravid eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil de neste søndagene stå og passe på at det er max 8 kunder i brustadbu i butikken jeg jobber i, samt vaske vogner etter hver kunde som har vært i butikken. 

Jeg er gravid i uke 29. Burde jeg bruke munnbind? Er nøye med håndvask og 1 meter men opplever til stadig at det ikke blir tatt hensyn til av kunder. Er redd jeg skal bli smittet og ikke få gått på svangerskapskontroller osv nå som jeg er såpass langt på vei. Skal såklart forhøre meg med fastlegen når jeg skal på kontroll neste uke. 

Anonymkode: 19664...b41

Dette hadde jeg snakket med ledelsen på jobben om. Evt snakket med fastlegen min om. 

Anonymkode: 9873f...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...