Gå til innhold

Babypiercing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vet noen hvor de tar hål i ørene på baby i Agder?

Anonymkode: 19858...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

vet noen hvor de tar hål i ørene på baby i Agder?

Anonymkode: 19858...4a6

Er det ikke best å vente med dette til barnet er gammelt nok til å selv bestemme om det vil ha hull i ørene eller ikke? Barnet er et eget individ vet du. 

Anonymkode: d4d35...4ff

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ganske kritikkverdig, TS, hvis du ikke troller. Bør ikke være lov å utføre på noen under 12 år eller noe lignende. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen seriøs salong gjør dette, finner du en så er de ikke det, og de lar du utføre dette på babyen din? 😮 jeg vil forså, forklar meg hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å vent til barnet ditt er gammelt nok til å kunne samtykke. Barnet ditt er et eget individ, ikke en dukke du kan dolle opp sånn som det passer deg. Synes du hull i ørene er fint så kan du ta det selv, ikke tvinge barnet ditt til det.

Piercing (inkl hull i ørene) er også noe som KUN skal tas på piercingstudio hvor de ansatte har kompetanse og bruker sterilisert nål, og jeg vil våge å påstå at det vil være ganske vanskelig å holde babyen stille lenge nok til å klare å rense ørene, stikke hullet med en stor nål og deretter sette i øredobben. Vil også tro at du kommer til å slite litt med å finne en piercer som er villig til å utføre dette på et lite barn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel alle har sine meninger om alt. Jeg er også imot omskjæring av gutter mem foreldre gjør det likevel. Det er verre en hull i ørene

Anonymkode: 19858...4a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel alle har sine meninger om alt. Jeg er også imot omskjæring av gutter mem foreldre gjør det likevel. Det er verre en hull i ørene

Anonymkode: 19858...4a6

Noen dreper sine barn. Derfor slår jeg bare mine, det er mye bedre.

:ironi:

Anonymkode: 9f01f...e75

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen dreper sine barn. Derfor slår jeg bare mine, det er mye bedre.

:ironi:

Anonymkode: 9f01f...e75

Ah, du kom meg i forkjøpet.

Anonymkode: 8752d...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til et tatoveringsstudio, kanskje de kan tatovere baby litt i samme slengen :). 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta hull i ørene på en baby er omsorgssvikt.

Anonymkode: 66c4c...964

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjør du da fint hjemme.

Anonymkode: 1d047...d5c

GALSKAP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud!! 
Har ikke folk slutta med å ta hull i ørene på små barn enda? 
Snakk om å være uvitende...
Ka pokker skal en liten baby med hull i øra ?

Anonymkode: ef162...633

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vel alle har sine meninger om alt. Jeg er også imot omskjæring av gutter mem foreldre gjør det likevel. Det er verre en hull i ørene

Anonymkode: 19858...4a6

TS ble visst sur og forlot tråden etter at hun skrev dette. Så får vi håpe at hun ikke er på piercingstudioet nå men heller valgte å ta til seg rådene vi kom med. 

Anonymkode: d4d35...4ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en anelse om at dette er en ung mor som har lyst å stæsje opp babyen sin sånn som Kylie Jenner og Khloe Kardashian gjør. De har jo piercet øreflippen til sine små døtre Stormy og True

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

vet noen hvor de tar hål i ørene på baby i Agder?

Anonymkode: 19858...4a6

Hvis du har muligheten til å komme til Østlandet så finnes det mange som tar hull i ørene på barn. Ignorer drittkommentarene her, nesten alle i barnehagen til jenta mi fra 1 år og utover har øreringer og vi har til og med fått skryt av helsesøster fordi hun er så søt med sine øredobber.

Anonymkode: 16aa5...0f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ta hull i ørene på en baby er omsorgssvikt.

Anonymkode: 66c4c...964

Nope.

Anonymkode: 16aa5...0f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har muligheten til å komme til Østlandet så finnes det mange som tar hull i ørene på barn. Ignorer drittkommentarene her, nesten alle i barnehagen til jenta mi fra 1 år og utover har øreringer og vi har til og med fått skryt av helsesøster fordi hun er så søt med sine øredobber.

Anonymkode: 16aa5...0f2

Det har du dessverre rett i. Jeg blir kvalm av å se alle som har stukket nåler gjennom kjøttet på babyen/småjenta si for å gjøre dem penere 🤮

Hvis noen bare stukket en nål gjennom øreflippen på et lite barn uten å feste en øredobb der etterpå, hadde de garantert fått en lang fengselsstraff. Paradoksalt...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hull i ørene på babyer er søtt jeg. Hvis ikke de vil ha det når de blir større kan de gro igjen? 

Anonymkode: 8b467...d9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...