Gå til innhold

Jeg savner Hotel Cæsar! 😔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nå har jeg også begynt, storkoser meg 😄  ser på hver dag, haha. Snart ferdig med sesong 5 nå

Anonymkode: 08601...4a4

Samme her😄 jeg har kommet til sesong 15 nå.  bra det er korona så jeg kan sitte hjemme alene med hotel Cæsar uten å få dårlig samvittighet  😅

Anonymkode: 3ad73...6c9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bet-t-ina

For noen måneder siden så jeg noen av de første episodene på Sumo. Og jeg forstår ikke hvordan den serien overlevde så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bet-t-ina skrev (1 time siden):

For noen måneder siden så jeg noen av de første episodene på Sumo. Og jeg forstår ikke hvordan den serien overlevde så lenge. 

Du burde se året 2006 i HC. Det var gode saker! Oppriktig spennende, godt skuespill og ikke billig drama som det ble etterpå.

Anonymkode: 3ddc0...4fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bet-t-ina
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du burde se året 2006 i HC. Det var gode saker! Oppriktig spennende, godt skuespill og ikke billig drama som det ble etterpå.

Jeg får sjekke det ut for en eller annen dag. Jeg syns Hotel Cæsar var verre en Days of Our Lives, og det var dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 17.19):

Spennende ja, men ikke godt skuespill! Mye tull på en gang. Irriterende musikk i bakgrunnen. 

Anonymkode: 36a8a...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 8.46):

Nå får det være nok! Huskestue er et super program! Å si at Hotel Cæsar er bedre er bare helt latterlig!

Anonymkode: 6321c...77d

Nå er de programmene så forskjellige fra hverandre at det kan ikke veies opp mot hverandre. HC er en såpeopera mens Huskestue er humoristisk program. Lær deg forskjellig på programmene og serier før du trykker den ene ned i dritten.

Anonymkode: d312d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg savner "syv søstre", det var skuespill det!

Anonymkode: bf88d...9b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spennende ja, men ikke godt skuespill! Mye tull på en gang. Irriterende musikk i bakgrunnen. 

Jo, det synes jeg. Julian og Benedicte var kjempebra! 
Rolf og Scott var ganske bra(selv om det med Rolf var teit overdrevet) + daphne og familien Liland da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo, det synes jeg. Julian og Benedicte var kjempebra! 
Rolf og Scott var ganske bra(selv om det med Rolf var teit overdrevet) + daphne og familien Liland da :P 

Rolv var ikke særlig bra der, virker helt tullete hvordan en som var så anstendig og god når serien startet ble så klovnete og utagerende, virket mer som samme skuespiller spilte to forskjellige figurer. Men kult når han og Scott tok over hotellet.

Julian var bare motbydelig, gikk altfor langt uten at Benedicte gjorde noe, og hvordan i all verden ble ikke hun skikkelig traumatisert etter det? Hun hadde liksom ingen problemer etter at han ble skutt. 

Liland familien virket helt random og hadde i et halvt år nesten ingenting med Cæsar å gjøre lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 13.06):

Folk dødde jo som fluer.

Helt urealistisk. Større fare for å dø eller havne i koma gjennom å være en karakter i Hotel Cæsar enn å være en vanlig innbygger i konfliktområder som Irak, Kongo eller Sudan.

😆

Serien hadde derimot ikke vært like spennende om folk ikke plutselig døde. Morsomt at Astrid Anker Hansen var ei av de som ende lengst😁 De visste hvordan de skulle avslutte en sesong...for å si der slik😄

Anonymkode: 09c93...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morsomt at det ble startet en hotel Cesar tråd nå. Husker ikke hvordan vi kom inn på det, men etter 5 års samboerskap fant jeg ig mannen nylig ut at begge var hotel Cesar fan på slutten av 90 tallet og begynnelsen av 2000. Vi satt og diskuterte kjente og kjære hotel Cesar karakterer og episoder😅🥰

Av fare for å cuppe tråden; Hvilke er deres Hotel Cesar favorittkarakterer?

Juli og Benedikte mine. Ninni i starten. Få karakterer som var gode tvers igjennom. De fleste hadde mørke sider som kom på overflaten til slutt😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg savner "syv søstre", det var skuespill det!

Anonymkode: bf88d...9b9

Håper det var ironi😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt å se at det ikke bare er jeg som ser gamle episoder av hotel cæsar 🤣 Skal begynne på sesong 10 i dag!  

Jeg husker at jeg falt ut da de byttet manusforfattere. Jeg husker ikke hvilket år eller hvilken sesong, men tror det var i samme moment hvor Albert kjøper hotel cæsar eller noe. Jeg syns serien tapte seg veldig mye og det ble b.la dårligere skuespill. Nei, takke seg til de første sesongene! Det var kvalitet over det, syns jeg! 

Anonymkode: df447...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 13.06):

Folk dødde jo som fluer.

Helt urealistisk. Større fare for å dø eller havne i koma gjennom å være en karakter i Hotel Cæsar enn å være en vanlig innbygger i konfliktområder som Irak, Kongo eller Sudan.

Hotel Cæsar var en såpeserie. En såpeserie bør inneholde noen flykræsj, noen som blir gravid med søsteren sin, et par dødsfall i en sesong, drama exit, noen som tar kokain på badet, folk som kommer i koma bare de får et ankel kutt  og dess villere dess bedre. Ønsker en å se realistisk så får en se god morgen Norge, nyheter eller "toll". NRK dokumenter osv.. Jeg liker både realistisk tv serie og dokumenter og ting som er helt bak mål. Men selvsagt skal en seie som hotel Cæsar være full av overnaturlig viss vass. Ikke alt en trenger å ta seriøst her i livet heller...

Jeg begynte for noen måneder siden og har kommet til sesong 18.. har aldri sett de siste sesongene men er ihuget på å se de nå. Ingenting kan komme i nærheten av seson 1 seff. Og jeg husker jeg så denne "ulovlig" som 13 åring. Igjen jeg aner ikke hva som skjedde på slutten men kommer nok til det og om et par måneder.. Det fine er at med denne på bakrunnen kan en både stryke klær, sole seg eller gjøre annet for det er ikke så nøye om en får med seg det minste lille vink.. 

Men den er full av sjult humor som f eks noen Disney klassikere er, en ler av mye her..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg savner det! Det gikk jo nesten hele mitt liv. Begynte å se på det som 4 åring i 1998 og fulgte med hver dag til det sluttet da jeg var 23 år 

Anonymkode: 7e8d3...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 3.53):

Morsomt at det ble startet en hotel Cesar tråd nå. Husker ikke hvordan vi kom inn på det, men etter 5 års samboerskap fant jeg ig mannen nylig ut at begge var hotel Cesar fan på slutten av 90 tallet og begynnelsen av 2000. Vi satt og diskuterte kjente og kjære hotel Cesar karakterer og episoder😅🥰

Av fare for å cuppe tråden; Hvilke er deres Hotel Cesar favorittkarakterer?

Juli og Benedikte mine. Ninni i starten. Få karakterer som var gode tvers igjennom. De fleste hadde mørke sider som kom på overflaten til slutt😅

Svein! Jeg glemmer aldri den sangen!😆

Anonymkode: 6bd81...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svein! Jeg glemmer aldri den sangen!😆

For jeg er Svein. Og jeg er med på alt! ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.9.2020 den 21.05):

Jeg og. Er bare søppel nå. Paradise Hotell faenskap, kopi serien Ex on the Beach faenskap. Nyheter, kjendissladder og kjedelige filmer...

Anonymkode: fb2e3...731

Ja, herregud, så mye piss som er ute på tv nå!!

Anonymkode: de2a1...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, herregud, så mye piss som er ute på tv nå!!

Anonymkode: de2a1...8b2

Det blir vel mer og mer skjeldent å faktisk ha linjer tv men å heller ha streming kontoer der en kan se ting på brukerene sine premisser. Selv har jeg ikke sett paradise h. Siden staysman og hva het hun dere reke/humer bimboen nå igjen.. noe med L tror jeg.. da var jo paradise h gøy.  "Balongmannen" og reker i underlivet :hoho:

Men finner selv det meste både av seriøsitet og fjas på streming nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For jeg er Svein. Og jeg er med på alt! ? 

Ja!🤣 herregud, den har virkelig festet seg!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...