Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 For å ikke ødelegge tråden på samliv: Hvor er det du har hull, da? Har visst glemt ut det, jeg. Du får friske opp hukommelsen min!
Superlammet Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Hehehheehe, har da et hull over ævvet... Men skal vel skaffe et par til litt lenger ned... *glise*
Gjest GreenSky Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Skjønte ikke helt, skal du pierce der jeg tror? Au au au, sier jeg bare!
Superlammet Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Skjønte ikke helt, skal du pierce der jeg tror? Au au au, sier jeg bare! ← Nei faen heller, er du dement?? hehehe, kanskje nipple, eller mulig en akkurat nedenfor halsgropa.. Vet ikke helt enda, må se ann penga.. Dessuten står tattis først på lista.
Minimor Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Kanskje nipple. Blir det et hull i hver, og kjetting mellom. hehe
Superlammet Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Kanskje nipple. Blir det et hull i hver, og kjetting mellom. hehe ← Hehe you wish....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå