AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Hvorfor gjør du det? Hva får deg til å tro det er greit? I dag f.eks var det helt tydelig kø på butikken. Folk sto i en rett linje til den ene kassen som var åpen. Hvorfor det ikke var flere kasser åpen, vet jeg ikke. Uansett: Det var to personer foran meg, og tre personer bak meg. Som sagt, rett linje og umulig å ikke forstå at dette var en kø. Så kommer det en fyr og stiller seg bak meg. Jeg så bare dumt på ham og sa "du må nok stille bakerst i køen, som alle andre." Hvorfor tror noen snøsokker at de kan snike i køen? Forbanna idioter. Anonymkode: bcbb0...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Fordi folk går i sin egen boble, og tenker bare på seg selv! Meg meg meg Anonymkode: d21a8...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Det må være lov å prøve seg. Anonymkode: 3509b...14b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Typisk nordmenn, først meg selv, så meg selv........... Anonymkode: 84d43...127
norw Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være lov å prøve seg. Anonymkode: 3509b...14b Nei? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være lov å prøve seg. Anonymkode: 3509b...14b Er man frekk nok til å prøve å snike så må man også tåle at noen påpeker frekkheten, stort sett egosentriske personer uten sosiale antenner som gjør sånt. Jeg opplever ganske ofte at det er middelaldrende kvinner som prøver seg, hvis jeg står i køen med full handlevogn og det kommer noen bak som bare har noen småting så bruker jeg å slippe de foran. Men hvis det kommer noen som prøver å snike fordi de "bare" har noen småting og dårlig tid så ber jeg de stille seg bak. Anonymkode: 6a47a...de3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 Enkelte skjønner ikke at folk står i kø når det er 1 meter mellom dem. Har opplevd flere ganger at spesielt eldre damer (70+) trenger seg inn i køen. Anonymkode: 99941...ece
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 Jeg har dessverre sneket i køen noen ganger siste halvåret. Jeg for min del har mistet en nær person i livet mitt, og har vært dypt deprimert. Når jeg er ute blant folk så enser jeg rett og slett ikke omgivelsene, fordi jeg er helt borte i tankene mine. Jeg mener ikke å snike, og jeg syns det er pinlig når det blir påpekt. Jeg merker heller ikke at folk jeg kjenner hilser på meg osv. Jeg merker egentlig ingenting. Anonymkode: 218ce...5d5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 Tiden min er sannsynligvis viktigere enn en småbarnmor sin tid, eller en tenårings, så da tar jeg meg til rette. Adm dir. Anonymkode: cc32c...b55
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre sneket i køen noen ganger siste halvåret. Jeg for min del har mistet en nær person i livet mitt, og har vært dypt deprimert. Når jeg er ute blant folk så enser jeg rett og slett ikke omgivelsene, fordi jeg er helt borte i tankene mine. Jeg mener ikke å snike, og jeg syns det er pinlig når det blir påpekt. Jeg merker heller ikke at folk jeg kjenner hilser på meg osv. Jeg merker egentlig ingenting. Anonymkode: 218ce...5d5 Håper det går bra med deg 😊 selvfølgelig er det mange årsaker til at noen sniker, men tror de fleste bare føler seg viktigere enn alle andre. Føler at de har rett på mer. Anonymkode: b5eb9...fac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå