Gå til innhold

Dere som har opplevd mobbing.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor dere fortsatt der dere vokste opp og ble mobbet? 
Har selv nå i voksen alder flyttet til annen by fordi det har ikke føltes noe greit å bo i en by jeg har så mye vonde minner og ofte møte på mobberne mine på kjøpesenteret. Selv om det er mange år siden så er det fortsatt sårt og jeg har fått varige men av det.

Anonymkode: 7dd0e...68d

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, jeg flyttet orket ikke å møte på dem, ville bare vekk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi flyttet fra der når jeg skulle begynne i 8. Kl. Kunne aldri funnet på å flytte dit igjen, bare jeg ser skolen der rektoren var mer opptatt av å se bra ut enn å ta tak i alle problemene på skolen blir jeg helt uvell 

Anonymkode: 21eea...917

• Liker 2
Skrevet

Jeg banket han som mobbet meg opp, så det gjør ikke meg noe å treffe på han. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er fortsatt bitter på lærerne som ikke gjorde jobben sin!!!!!!

Anonymkode: 6ba19...16d

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Neup. Jeg flyttet til andre kant av byen. Har av og til vært tilbake på gamle trakter i bil, men går aldri ut av bilen. Jeg har heller aldri vært på noen reunion- jeg føler ikke noe for det. Hadde vært annerledes om ... :sukk:

Skrevet

Jeg har lært meg å ta kontroll. Og driter i om jeg møter de. Jeg bare overser om jeg møter på de. Jeg møter sjeldent på de. Men for meg har det aldri hjulpet å flytte fra problemene. Jeg har eller lært meg å ta kontroll over ting. Det er like mye min by som deres by. 

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet til en annen side av landet... 

Anonymkode: d75ac...f40

Skrevet
4 timer siden, Peanut skrev:

Neup. Jeg flyttet til andre kant av byen. Har av og til vært tilbake på gamle trakter i bil, men går aldri ut av bilen. Jeg har heller aldri vært på noen reunion- jeg føler ikke noe for det. Hadde vært annerledes om ... :sukk:

Jeg har gjort det samme.Har også kjørt gjennom gamle trakter, men beveger meg ikke ut av bil, kjenner jeg blir fysisk uvel av å se skolen og andre bygg jeg har vært inne i.Møter ikke opp på reunion om jeg hadde fått betalt.Mobbingen har gjort meg veldig usikker og redd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet til en annen by pga jobb. Så fikk jeg etter noen år, tilbud om ny jobb i hjemlige trakter. Flyttet tilbake til det samme området i voksen alder. Gikk turer hvor minnene var og tok oppgjør med tankene mine. Traff på tidligere mobbere på butikken og i nærområdet, og har fått pratet om fortiden og gjort opp med hverandre i ettertid. Angrer ikke på dette i ett sekund. 

Anonymkode: 743e3...ef4

• Liker 1
Skrevet

Bor her enda. By på 60 000 innbyggere. Ser lite til mine mobbere. Er verre med far til mine barn som mishandlet meg. Hadde det ikke vært for de så hadde jeg flyttet. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg banket han som mobbet meg opp, så det gjør ikke meg noe å treffe på han. 

Samme her. Har gitt noen av de verste mobberne rundjuling. Så jeg har satt meg i respekt. 

Anonymkode: 4eb02...7e7

Gjest Warrior
Skrevet

Ja bor her enda. Det er mange år siden jeg ble mobbet. Det skjedde i barne og ungdomsskolen så bryr meg ikke om jeg møter på de som mobbet meg. Ble ikke sånn kraftig mobbet. Ble dyttet, spyttet på, trusler om at jeg skulle få bank osv i barneskolen, de turte aldri banke meg, og mer stygge kommentarer på ungdomsskolen. For eksempel at jeg var unormal fikk jeg høre. Det var ikke hver dag jeg ble mobbet. Skjedde av og til. Tenker litt på det og minnene er der og vil alltid være der, men prøver å trøste meg med at både jeg og de som mobbet var barn den gangen. 

Kanskje noen snakker om meg enda og tenker negativt om meg, men nå driter jeg i det. Jeg bor her for jeg vil bo her, jeg liker meg her og det får ikke minner etter mobbing ødelegge. 

Skrevet

Jeg flyttet fra byen, men flyttet hjem igjen 10 år senere. Bor nå i en annen del av byen. Stor by så treffer nesten aldri noen. Var den eneste som fikk grei beskjed i 6 klasse om å ikke komme på klassefesten,.ekle rødhårede var uønsket. Han som hadde festen var sikkert redd, siden jeg fikk nok noen uker før og slengte han ned en trapp. Fikk fred en stund men det blusset opp på ungdomskolen, da klikket det igjen for meg i 9.klasse. knakk armen på en fyr i slåsskamp. Ble invitert på reunion 25 år senere. Giddet ikke svare engang. Jeg har brukt livet mitt på å være en ærlig sjel, og gitt faen i den delen av livet. Det er ikke lett, men verdt å bruke tiden på å komme seg videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...