Gå til innhold

Alle skylder på corona’n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har svært få venner, er relativt introvert. Har i tillegg en tøff barndom bak meg, så det sosiale livet fikser jeg dårlig. 
 

Jeg føler meg imidlertid trygg på generasjon over meg. Inviterer/ blir invitert av nabo, tanter og onkler. Nå som det er corona er det helt stopp fra alle kanter.

Blir sittende helt alene med tre barn, savner dem så det gjør verkende vondt. Tror neppe dem savner oss, for da hadde dem vel kunnet sagt ja til noe i fellesskap ute på fine dager.

Blir så lei meg av å føle at det bare er jeg som blir sittende å savne andre, tror ikke de savner meg. 😢

Anonymkode: 56ff2...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviterer du da? Eller venter du bare på å bli invitert?

Anonymkode: 712f0...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inviterer du da? Eller venter du bare på å bli invitert?

Anonymkode: 712f0...2f7

Hun skriver jo at "da hadde dem jo kunnet si ja til noe i fellesskap ute på fine dager". Betyr vel at de sier nei.

Anonymkode: bdfb3...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne corona-tida er vanskelig for mange, dessverre, på ulike måter. Leit å høre at du savner kontakt med disse du nevner. Men ikke ta det personlig, hvis de er i generasjonen over deg, så må de jo være litt ekstra forsiktige med sosial kontakt. Du er heldig som har barn, dere får finne på noe hyggelig sammen😊 Men skjønner veldig godt at du savner voksenkontakt. Det gjør jeg også, jeg er singel og barnløs, og i risikogruppen, så jeg er, og har vært veldig mye alene. Noen perioder går det greit, andre perioder er det svært utfordrende. Jeg savner veldig en partner, spesielt nå når samfunnet er som det er. Og hvem vet hvor lenge situasjonen vedvarer. Dette er litt av en prøvelse for mange. Vi må bare prøve å se fremover, dette er en unntakstilstand som vil bli bedre på sikt❤️

Anonymkode: 97253...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...