Gå til innhold

Står fast på jobbfronten..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei på 27 som har jobba snart de siste 10 årene i både barnehage og SFO. For omtrent et år siden følte jeg at jeg gikk litt lei av yrket, selv om jeg syns det er kjempe koselig å jobbe med barn og følte jeg både hadde mye å gi i jobben og fikk mye for det, men ja: jeg er ikke den sporty eller mest sosiale personen, ikke det at jeg ikke er flink på å kommunisere, men jeg er mer introvert enn ekstrovert, og når jeg har jobbet med barn er det mer den kreative siden av meg som har gjort at jeg har passet godt inn. Jeg er glad i tegning, spill og litt "guttete" av meg på noen måter, men jeg lurer på hva jeg kunne jobbet i/som videre? Evt hvilken utdanning jeg kunne valgt som hadde passet meg bedre? For jeg føler (som tittelen sier) at jeg står fast på jobbfronten nå. 

Jeg føler ikke at jeg hadde fått så mye ut av å for eksempel skulle ha jobbet i en leketøysbutikk, gaming butikk, hobby butikk (butikk med andre ord) og lignende. Jeg vil gjerne jobbe med noe kreativt, men jeg aner ikke hva. Har dere noen tips å komme med? Hvis du selv er eller kjenner en kreativ sjel der ute, hva ville du anbefalt deg selv eller den personen å jobbe innen? 

Anonymkode: 34aad...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fysioterapeut med spesialisering innen barn? Hvis det finnes noe sånt..? Er du musikalsk kan du se på lærer i kulturskole. 

Anonymkode: f71c5...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...