AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Hunden min har såre poter, så jeg har bestilt ny potesalve. Men på de aller fleste potesalver står at de gjør potene myke og elastiske. Min hund har ikke tørre eller sprukne poter, hun har såre, tynne tredeputer så jeg kan ikke se hvordan det skal hjelpe å gjøre dem mykere. Noen gode tips for å hjelpe noen såre, dårlige poter? Potesokker står selvfølgelig på listen over tiltak for å fikse potene, men jeg lurte på om noen her har klart å fikse potene til hunden sin som har genetisk dårlige poter i utgangspunktet? Anonymkode: ecc4a...9a8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunden min har såre poter, så jeg har bestilt ny potesalve. Men på de aller fleste potesalver står at de gjør potene myke og elastiske. Min hund har ikke tørre eller sprukne poter, hun har såre, tynne tredeputer så jeg kan ikke se hvordan det skal hjelpe å gjøre dem mykere. Noen gode tips for å hjelpe noen såre, dårlige poter? Potesokker står selvfølgelig på listen over tiltak for å fikse potene, men jeg lurte på om noen her har klart å fikse potene til hunden sin som har genetisk dårlige poter i utgangspunktet? Anonymkode: ecc4a...9a8 Ville gitt den Wom og hundemat, og prøvd å smøre med honning. Anonymkode: 1eb13...5af 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville gitt den Wom og hundemat, og prøvd å smøre med honning. Anonymkode: 1eb13...5af Eller en blanding av honning og kokosolje. Men det kan være den reagerer på maten? Anonymkode: 1eb13...5af 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller en blanding av honning og kokosolje. Men det kan være den reagerer på maten? Anonymkode: 1eb13...5af Hun har hatt dårlige poter hele livet, men er på vei over til råfôring nå så spent på å se om det gir resultater. Anonymkode: ecc4a...9a8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå