Gå til innhold

Marsvin som napper av hår

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei 5 år gammel marsvinjente som har begynt å gnage av pels på bakbena og magen. Noen som vet noe om hva dette er for noe?20200806_164351.thumb.jpg.2f9bfefd740639f9047a90080907917b.jpg

Anonymkode: bfa8b...adc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har lus. Ta henne med til veterinæren. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rant skrev:

Kanskje hun har lus. Ta henne med til veterinæren. 

Ja skal ta henne med til veterinæren! Det var ikke ledig time før neste fredag. Saken er at hun til nå har gått sammen med et annet marsvin som ikke har mistet noe pels så virker ikke slitsomt. Kan det være stress eller noe annet?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja skal ta henne med til veterinæren! Det var ikke ledig time før neste fredag. Saken er at hun til nå har gått sammen med et annet marsvin som ikke har mistet noe pels så virker ikke slitsomt. Kan det være stress eller noe annet?

Kan være stress også. Pleier hun ikke gå med den andre? Kan være derfor. Mange dyr napper av seg pels om de er stresset/deprimert. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Rant skrev:

Kan være stress også. Pleier hun ikke gå med den andre? Kan være derfor. Mange dyr napper av seg pels om de er stresset/deprimert. 

Det andre marsvinet var sykt og måtte avlives for ikke lenge siden. Nappingen begynte før hun ble alene. Jeg har funnet en ny venn til henne men kan ikke ha de sammen før jeg vet hvorfor hun napper seg.

AnonymBruker
Skrevet

Marsvin må være to for å trives ❤️ (Samme kjønn)

Anonymkode: f9229...f57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marsvin må være to for å trives ❤️ (Samme kjønn)

Anonymkode: f9229...f57

Ja jeg vet. Vi fant en ny venn så fort vi kunne. Må.nå sjekke så hun er frisk før vi henter den nye. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...