AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Date nr 4. Hos ham. Jeg er 24, han er 30. Vi klinte på 3. date (og tafset), og vi hadde sex denne gangen. Det endte med at jeg overnattet, noe jeg ikke hadde trodd at jeg skulle. Vi sov lite, han var krevende og ville mye og jeg hadde det digg. Men tenkte etterpå om dette ble too much, too early. Vi var nokså grenseløse og jeg lå med en som visste hva han ville, og jeg hadde ingenting å klage på. Men første gang til sengs, lizzom..?? Skal møtes igjen og da hos meg. Wææææh! Anonymkode: bb830...fac
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Så lenge du ikke gjorde noe du ikke ville selv så ser jeg ikke problemet at han var direkte i senga. Du må selv finne ut om dere er kompatible i senga, ikke sikkert dette er stilen som passer deg? er du forelska? liker du han han ut over sexen? Jeg har en relasjon til en mann som jeg ikke helt skjønner jeg er tiltrukket av. Men plutselig tenker jeg tenker på han, savner han, og har i utgangspunktet tenkt at ordningen vår er helt safe fordi han er klokkeklar på at han ikke ønsker flere barn, og jeg er yngre og ønsker flere barn. Så jeg har følt meg helt trygg på at dette kun er en fysisk relasjon. Men nå skal jeg reise bort i en uke, og det er det lengste vi har gått uten å se hverandre denne sommeren. Det føles plutselig veldig rart, og det kan faktisk godt hende at vi finner på et påskudd for å ringe hverandre. Poenget mitt er egentlig, at selv i relasjoner man tenker er utelukkende fysisk kan følelser dukke opp. Og i relasjoner man i utgangspunktet hadde intensjoner i retning forhold, kan vise seg å "kun" egne seg som fysisk relasjon. Anonymkode: 2ff5e...124
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Date nr 4. Hos ham. Jeg er 24, han er 30. Vi klinte på 3. date (og tafset), og vi hadde sex denne gangen. Det endte med at jeg overnattet, noe jeg ikke hadde trodd at jeg skulle. Vi sov lite, han var krevende og ville mye og jeg hadde det digg. Men tenkte etterpå om dette ble too much, too early. Vi var nokså grenseløse og jeg lå med en som visste hva han ville, og jeg hadde ingenting å klage på. Men første gang til sengs, lizzom..?? Skal møtes igjen og da hos meg. Wææææh! Anonymkode: bb830...fac Er vel normalt å ha det heftig første natten man er sammen etter å ha datet litt. Ser ikke noe unormalt i dette, bare kos deg du, det hadde jeg gjort Anonymkode: 088d7...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 Du hadde sex og du koste deg. Sånn da var den saken ute av verden.😂 Det dummeste du gjør er vertfall å unnskylde deg for det. Anonymkode: 396fc...b5c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Jeg synes ikke akkurat synd på deg. Anonymkode: 17cda...18b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Det der er da helt vanlig? Det ender ofte med sex på 4.-5. date for meg i alle fall. Bare å nyte! Ingen vet hva fremtiden bringer uansett, så det er ingen grunn til å ta bekymringene på forhånd.😉 Anonymkode: 7af5c...f93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå