Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snappet en stund med en jeg møtte på tinder og har snakket om å møtes når jeg skal til Bergen der han bor om noen uker (jeg bor i en annen by). Jeg skal bo p hotell og møte han i byn, men er litt usikker på hvilke sikkerhets tiltak jeg bør ta. Ut fra bildene virker han normal og ingen røde flagg bortsett fra om jeg er usikker på om man er seriøs med tanke på forhold, men jeg vil uansett møte han og se hva som skjer. Men jeg har tenkt på om vi bør ringes først? Jeg har gjort dette med en tidligere match (han som ville ringes) og jeg syntes faktisk det var greit å prate litt sammen for å få et inntrykk. 

Noen tips? Bør jeg stille et ultimatum at uten at vi ringes så blir det ikke møte eller blir det for dumt? 

Litt ny igjen på dating så trenger litt tips :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke stilt noe ultimatum om at dere må ringes først. Synest det virker litt vel krevende.

Hadde nok kunne sagt, hadde vært hyggelig / fint å snakke på tlf sammen før vi treffes. Du kan ringe meg på tlf nr: 999999...

Ha det morro og ikke overtenk for mye. Seriøs - ikke seriøs. Han kan være veldig seriøs selv om han ender med å ikke ville være med deg. 😉 Og samme gjelder jo for deg.

Anonymkode: 1c014...4b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med tidligere kommentar. Ikke tenk så mye. Du har allerede tatt noe forhåndsregler, og det er bra. Ta resten som det kommer :) Alle er ikke like flinke til å prate i telefon ;)

Jeg traff min sambo må Tinder, vi bodde 6 t ifra hverandre. Jeg fikk match når jeg kom tilbake fra turen til Oslo.

Heldigvis fikk jeg ikke med meg avstanden da vi macthes. For det var helt uaktuelt for meg å flytte pga. barna. 

Så har jeg aldri drømt om at noe skulle flytte for min skyld.

For å gjøre en lang historie kort, når jeg skjønte at vi bor så langt ifra hverandre så gjorde vi ikke annet enn å chatte med hverandre over lengre tid, før vi traff hverandre for første gang. Vi hadde ikke noe forventninger eller krav, det var det beste :)Tenkte ikke en gang på å ringe og er heller ikke god til å snakke i telefon. Mye mer komfortabel med å skrive :)

Anonymkode: 5b081...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde daten begynt "forholdet" med et ultimatum, hadde det vært kroken på døren for mitt vedkommende. 

Jeg er også en sånn som hater snakke i telefonen, så jeg hadde ikke blitt begeistret om du skulle tvinge meg til å prate i telefonen. 

Jeg har vært på skremmende mange dater med folk fra nettet, og min sikkerhet er at vi alltid treffes på offentlig sted, som en kafé, og at det er for en kaffe, så det bare er å gå, ikke middag hvor man sitter der og det blir kleint å gå mens man venter på maten. 

Anonymkode: 19fa0...6ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har han sagt noe om å ringes før dere treffer hverandre? Hvis han ikke har nevnt dette, så kanskje ikke ta det opp. Med mindre du selv synes det er best å snakke på telefonen så klart. 

Anonymkode: 20b2d...3c4

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode råd :) Er litt å overtenke, men er nok best å keep it low til en har møttes og ta det fra der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...