Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endte opp med å snakke med han hva vi var i går.  Det endte virkelig ikke hvordan jeg hadde trodd. Vi har snakket om at jeg skal flytte dit, så jeg trodde virkelig vi var sammen.

Nei da, han likte meg og alt det der, men sa ikke noe hverken om vi er sammen eller ikke. Han vil fortsatt at jeg flytter inn, for det var bare dumt at jeg bodde hos meg, siden vi er sammen hele tiden.

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen hans. Jeg ble jo egentlig ganske lei meg, han forsto jo det og var veldig mye mer på og kosete. 

Noen tips om hva jeg bør si/ gjøre? Må fortsette samtalen i dag, da jeg føler vi ikke fikk helt snakka ut ferdig i går natt. Han har reist på jobb, og jeg skal hit etter jeg er ferdig etter jobb.

Anonymkode: 23b39...225

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær litt mer direkte om hvordan du føler det. Hvorfor skal dere bo sammen hvis han ikke vil være eksklusivt sammen med deg?

Anonymkode: 9c08d...d44

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær litt mer direkte om hvordan du føler det. Hvorfor skal dere bo sammen hvis han ikke vil være eksklusivt sammen med deg?

Anonymkode: 9c08d...d44

Han vil være eksklusiv. Han sa ikke at han ikke ville heller, men han kom med så mange rare setninger at jeg ikke helt forstår han.  Han sa han hadde det veldig fint med meg... 

får spørre han mer i dag, for jeg bare går rundt i tåke nå

ts

Anonymkode: 23b39...225

AnonymBruker
Skrevet

- Jeg vil at du skal flytte inn hos meg.

- Er vi sammen?

- Jeg har det veldig fint med deg.

- Men er vi sammen?

- Jeg vil være eksklusiv med deg og at du skal flytte inn.

- *skriver innlegg på KG* 

Anonymkode: 12e9e...15e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...