AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Hvordan får dere det til dere som gjør det? Jeg blir så følsom etter en gang at det nesten er vondt å bli berørt. Tar jeg en liten pause går det fint igjen, men neste orgasme er ikke like intens.. Er det en måte man kan bygge opp orgasmene på, slik at de blir mer intense for hver gang? Eller er det noen som "holder igjen", altså gir seg rett før man kommer også bygge opp intensiteten på den måten? Jeg bruker vibrator hvis det har noe å si, aldri fått til å komme på en annen måte alene... Anonymkode: 36afc...c11
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Trinn 1: Forspill Sjansen for å oppnå multiorgasmer er større hvis du er skikkelig tent på forhånd. Jo høyere den seksuelle spenningen er før fysisk berøring, jo enklere er det å få orgasmer. Kjenn litt på dagsformen om du er klar for å prøve... Gjør hva som helst som kåter deg opp, så lenge det har en positiv effekt på sexlysten. Trinn 2: Ta det rolig Nå, når stemningen er satt, ligger alt til rette for fysisk nærkontakt. Begynn forsiktig å kjærtegne huden på følsomme områder som for eksempel nakken eller brystene. Ikke berør genitaliene før du er ordentlig fysisk opphisset og merker at kroppen begynner å reagere. Hvis du ønsker å forsøke deg på multiorgasmer, er det best å få en klitorisorgasme først. Det oppnås enklest ved oralsex, egenstimuli eller med hjelp fra en vibrator. Gå rolig fram. Utsett orgasmen så lenge som mulig - helt til du ikke klarer å holde den igjen. Dette bygger opp den seksuelle spenningen og øker sjansen for en eksplosiv førsteorgasme. Det fører også til at kroppen forventer flere orgasmer – siden den er vant med å bli «lurt». Trinn 3: Ha en orgasme Ikke helt der ennå? Prøv å jobbe med bekkenmuskulaturen. Knip sammen, slipp opp og gjenta. Å utføre rytmiske sammentrekninger samtidig som spenningen bygges opp kan faktisk utløse en orgasme. Trinn 4: Fortsett å stimulere Begynn å stimulere klitoris på nytt, helst innen 30 sekunder etter førsteorgasmen. Bruker du for lang tid her kan orgasmen utebli... Hvis den er veldig følsom med en gang, start med andre områder på kroppen. Begynn igjen når du er klar. Stimuler klitoris samtidig som du utfører knipeøvelser. Hvis alt klaffer, venter det deg enda en orgasme i aller nærmeste framtid. Det beste rådet for multiorgasmer er imidlertid dette: Ikke stress, og ikke fokuser for mye på den neste orgasmen. Det kan faktisk sette en effektiv stopper for det hele. Nyt heller øyeblikket - og la orgasmen(e) komme av seg selv. Dette er klipt og limt inn fra min egen bibel... Det gikk ikke så bra den første gangen, men ble bedre etterhvert, så det er bare litt trening som skal til... Lykke til kjære leser🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå