AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Lastet ned happn. Ikke prøvd den før. Første match er det en som spør om besøk og sex. Noen erfaring på happn? Sexapp? Anonymkode: 198a6...ee1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Happn burde bare hete KNULLING. Anonymkode: 95ccc...5a0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Tinder, Happn, badoo, de fleste er kun ute etter sex. Vil du treffe noen for ett seriøst forhold, dra ut på byen, få deg en hobby, der møter man mennesker og en potensiell partner. Anonymkode: f96e6...27a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Du må lære deg å lese de du sveiper til høyre. Sleske kjekkaser er der kun for sex. Anonymkode: 0dfaa...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Jeg har nettopp kommet på sukker fordi jeg tenkte det var mer seriøst enn tider. Folk er helt ærlig mye frekkere og rett på sak på sukker, og dette er folk jeg aldri ville match med også. Har ikke skrevet et ord til dem og de spør om sex, og om jeg skal bli med på hyttetur og sånn, når de tydeligvis er langt over aldersgrensa mi også. 🤯 Og nei jeg har ikke bilder av kroppen min over hodet.. Har slutta å svare folk der, tenker jeg bare sender melding til de jeg synes er interessante. Anonymkode: 2f1cd...752
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Lastet ned Match for noen dager siden. Lenge siden jeg har vært på disse appene og tenkte hvorfor ikke. Akkurat som mange menn blir helt annerledes. En 32 åring som ville treffes, jeg ville ikke angre. Ja, han ville treffes for sex 🤔 Da hadde jeg akkurat fortalt at jeg sitter litt på gjerdet og ser meg litt rundt og ikke var intressert i kun sex. Veldig mange går veldig rett på. Skal vi treffes, skal vi treffes og så skrives det flere setninger om at en er sååå pen, blir helt satt ut av å se på bilde av meg. Hva søren? Finnes ikke sjarmerende. Anonymkode: aa3ca...d2f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå