Gå til innhold

HK2020


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

Hei

Før jeg fikk barn veide jeg mellom 60- 64 kg. 
Har nå de siste årene ligget på 10kg mer, 70- 74. Jeg er så lei. Valgte å ta tak fredag, for ca 10 dager siden. Tenkte at prosessen med å gå ned fra 69,1 kg til 62 kg ville ta ca 3 mnd, noe jeg følte var veldig lang tid. 
Nå når jeg er i gang, så tenker jeg annerledes. Jeg ser jo resultater allerede og nå er det ca 2,5 mnd til målet er nådd. Jeg vil jo bare føle meg bedre og bedre, så det blir litt feil å tenke at resultatet er på plass om 3 mnd, resultater vil jeg jo se fra uke til uke

Jeg teller kalorier for harde livet, går til jobb (bruker en halvtime) og takker nei til øl

Det merkelige er at selv om jeg holder meg på 1000kcal under behov, så finnes jeg ikke sulten, samt at søtsuget er så og si borte. Skjønner ingenting, så nå kjører jeg dette løpet og smir så lenge jernet er varmt!

Faster fra 20.00- 12ish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 3 av slankingen, foreløpig ned 4,5 kg 

Jeg er på ferie, men valgte likevel kun biff og brokkoli, blomkål og asparges til middag. Ingen saus eller karbohydrater. Kalorier, ink smør, 550 kalorier. Måtte gi meg etter ca 450 kalorier. Hadde veid opp 150 gram jordbær til dessert, men spiste ikke opp alle. 
Det er ingen tvil om at det har skjedd ting med magesekken. Jeg har plottet inn kveldsmaten og ser at jeg kommer under kalorimålet jeg har satt for døgnet. Og det er helt herlig

Jeg tenkte på fredag og jeg kun ønsker å ikke legge på meg denne uken, men nå satser jeg faktisk på å gå ned noe  

Jeg er sulten mellom lunsj og middag, men det er helt greit. Ikke sulten mellom middag og kvelds, men velger å spise for å slippe cravings. Spiser ikke frokost

 

Jeg starter ny dagbok, rett og slett for å endre overskrift. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...