Gå til innhold

Smerter i/bak skulderbladet

Fremhevede innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

For få uker siden hadde jeg smerter i/bak skulderbladet. De gikk bort etter noen dager, så jeg tenkte det bare var en strekk. Fra i går kveld har jeg fått tilbake smertene. Stråler ned i armen (spesielt bakside av arm) og nedover på venstre side av ryggen. Har prøvd å ta Paracet, men det funker ikke. Sliter med å løfte armene og å løfte barnet mitt, så ille at jeg skriker til siden det gjør så vondt. Når jeg søker opp denne typen smerter ser det mest vanlig ut å ha mellom skulderbladene, og ikke bak det ene. Noen som har hatt noe lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trener du noen form for styrketrening?

Anonymkode: 29928...ab7

Skrevet

Jeg hadde en veldig lik opplevelse tidligere i år. Vet ikke hva det var for noe, men det forsvant da jeg byttet bh til en som ga bedre støtte.. 😀

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det forsvant da jeg gikk til muskelterpeut som satte nåler i musklene. Det, sammen med styrkeøvelser jeg fikk av samme terapeut så har jeg blitt bra. Jeg slet med å løfte ting når jeg hadde armen litt ut fra kroppen, var smertefullt og jeg mistet all kraft. 

Anonymkode: 0e51e...6de

Skrevet

Hørs ut som en form for senebetennelse. Dra til legen, hen kan evt henvise til MR for å se om det kan være forkalkninger eller nerver i klem i nakkevirvlene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...