AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #21 Skrevet 6. august 2020 9 minutter siden, Alterego666 skrev: Mannlige KG-medlemmer støtter denne strategien. 🤟 Det er bra! Men jeg trodde at mannlige KG-medlemmer var opphengt i størrelsen. Og når det gjelder denne aktiviteten er det faktisk en fordel at den ikke er så tykk! Anonymkode: b7345...8bc
Gjest Alterego666 Skrevet 6. august 2020 #22 Skrevet 6. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg trodde at mannlige KG-medlemmer var opphengt i størrelsen. Farlig generalisering. Mange mannlige KG-brukere fokuserer på den individuelle relasjonen.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #23 Skrevet 6. august 2020 4 minutter siden, Alterego666 skrev: Mange mannlige KG-brukere fokuserer på den individuelle relasjonen. Nåvel...mange og mange! Anonymkode: b7345...8bc
Gjest Alterego666 Skrevet 6. august 2020 #24 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåvel...mange og mange! Anonymkode: b7345...8bc De er jo ikke dem som starter alle kukstørrelse-trådene. De er den stille majoriteten.
Resignert Skrevet 6. august 2020 #25 Skrevet 6. august 2020 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er bra! Men jeg trodde at mannlige KG-medlemmer var opphengt i størrelsen. Og når det gjelder denne aktiviteten er det faktisk en fordel at den ikke er så tykk! Anonymkode: b7345...8bc Det er nok ytterst individuelt, fra kvinne til kvinne. En ex var både ekstremt våt og ganske så vid, men kom likevel så det sang når hun fikk min sørgelig gjennomsnittlige i seg. Min nåværende partner er ikke riktig like vid, men har helt opplagt mye mer utbytte av noe stort. Den dildoen som "virker" desidert best er vel ca 17 i omkrets og 18-20 lang. Kombinert med womanizer eller vibrator kommer hun rimelig kjapt med den, dypt inn. Jeg kan knulle henne med min fortsatt sørgelig gjennomsnittlige kuk "until the cows come home", samtidig som hun bruker vibrator eller womanizer. Uten resultat. Endret 6. august 2020 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #26 Skrevet 6. august 2020 22 minutter siden, Alterego666 skrev: De er jo ikke dem som starter alle kukstørrelse-trådene. De er den stille majoriteten. Sant nok. Anonymkode: b7345...8bc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #27 Skrevet 6. august 2020 6 minutter siden, Resignert skrev: Det er nok ytterst individuelt, fra kvinne til kvinne. En ex var både ekstremt våt og ganske så vid, men kom så det sang når hun fikk min sørgelig gjennomsnittlige i seg. Min nåværende partner er ikke riktig like vid, men har helt opplagt mye mer utbytte av noe stort. Den dildoen som "virker" desidert best er vel ca 17 i omkrets og 18-20 lang. Kombinert med womanizer eller vibrator kommer hun rimelig kjapt med den, dypt inn. Jeg kan knulle henne med pikken "until the cows come home", samtidig som hun bruker vibrator eller womanizer. Uten resultat. Hun er ikke i kontakt med sin egen seksualitet eller sitt eget underliv eller med noen av disse. Ærlig talt, hvorfor kaster du henne ikke ut? Anonymkode: b7345...8bc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #28 Skrevet 6. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke i kontakt med sin egen seksualitet eller sitt eget underliv eller med noen av disse. Ærlig talt, hvorfor kaster du henne ikke ut? Anonymkode: b7345...8bc Fordi man kan være glad i en kvinne selv om hun ikke får orgasme ved penetrering. Hva er galt med deg? 🤨 Om du hadde hatt problemer med å oppnå orgasme, hadde det gjort deg til et mindre verdig menneske? Anonymkode: e5022...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #29 Skrevet 6. august 2020 På 5.8.2020 den 13.27, AnonymBruker skrev: Vent.. skal vi knipe? 🙉 Hvordan? Anonymkode: e5022...4e2 😂 Hvor vanlig er det at jenter ikke engang vet hvordan man kniper? Hun jeg har som partner nå er asiatisk og egentlig helt vanvittig trang, så ingen kniping er nødvendig. Det er nesten slik at det er et problem, og det er lettere for meg å få henne til å komme (vaginalt) med en finger brukt riktig enn med mye større utstyr. Når hun kommer klemmer det hardt rundt fingeren. Jeg vet ikke om det er mulig for alle, men det mange sier om at kniping er nøkkelen er ikke vanskelig å tro på, alt for mange kvinner tror at jobben deres mer eller mindre er å ligge på ryggen og vente og at resten er opp til mannen. For all del, mannen vil nok komme uansett, men ut fra det jeg leser her ser det ut som at det kan være mye å hente for kvinner ved å legge litt innsats i ting... Anonymkode: e5958...c02 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #30 Skrevet 6. august 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Hvor vanlig er det at jenter ikke engang vet hvordan man kniper? Hun jeg har som partner nå er asiatisk og egentlig helt vanvittig trang, så ingen kniping er nødvendig. Det er nesten slik at det er et problem, og det er lettere for meg å få henne til å komme (vaginalt) med en finger brukt riktig enn med mye større utstyr. Når hun kommer klemmer det hardt rundt fingeren. Jeg vet ikke om det er mulig for alle, men det mange sier om at kniping er nøkkelen er ikke vanskelig å tro på, alt for mange kvinner tror at jobben deres mer eller mindre er å ligge på ryggen og vente og at resten er opp til mannen. For all del, mannen vil nok komme uansett, men ut fra det jeg leser her ser det ut som at det kan være mye å hente for kvinner ved å legge litt innsats i ting... Anonymkode: e5958...c02 Jeg vet ikke hvor vanlig det er. Mulig det bare er jeg som er seksuelt tilbakestående. Aldri noen som har fortalt meg at man skal knipe. Det betyr derimot ikke at jeg er for en død fisk uten respons eller følelser.. 😒 Anonymkode: e5022...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #31 Skrevet 6. august 2020 På 5.8.2020 den 13.49, AnonymBruker skrev: Er det mulig å komme vaginalt uten å stimulere klitoris? Jeg kommer når jeg berører klitoris men ikke i kjeden. Synes penetrering er godt og får orgasme under hele samleiet, men kommer ikke. Anonymkode: 30ae1...aed Hæ? Anonymkode: f09cd...67c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #32 Skrevet 6. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor vanlig det er. Mulig det bare er jeg som er seksuelt tilbakestående. Aldri noen som har fortalt meg at man skal knipe. Det betyr derimot ikke at jeg er for en død fisk uten respons eller følelser.. 😒 Anonymkode: e5022...4e2 Det var ikke meningen å implisere at noen er "seksuelt tilbakestående", mer at det mangler fokus på slikt... Menn blir fortalt hva man skal gjøre "hele veien" og man har liksom et ansvar (ikke at det gjør meg noe), mens som du sier, så er det ingen som har fortalt deg at man skal knipe... og jeg har opplevd det samme med tidligere partnere, de fleste er sånn "hæh?" hvis jeg ber dem om å knipe/stramme musklene mens jeg er inni. Det betyr ikke at de nødvendigvis er dårlige, eller er som en død fisk, eller ikke prøver, men det er en viss kjønnsforskjell her. Det blir litt som om man ber en mann om å massere klitoris og han ser på deg med et spørrende blikk og "hæh?" Kanskje ikke heeelt det samme, men... Anonymkode: e5958...c02
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #33 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke meningen å implisere at noen er "seksuelt tilbakestående", mer at det mangler fokus på slikt... Menn blir fortalt hva man skal gjøre "hele veien" og man har liksom et ansvar (ikke at det gjør meg noe), mens som du sier, så er det ingen som har fortalt deg at man skal knipe... og jeg har opplevd det samme med tidligere partnere, de fleste er sånn "hæh?" hvis jeg ber dem om å knipe/stramme musklene mens jeg er inni. Det betyr ikke at de nødvendigvis er dårlige, eller er som en død fisk, eller ikke prøver, men det er en viss kjønnsforskjell her. Det blir litt som om man ber en mann om å massere klitoris og han ser på deg med et spørrende blikk og "hæh?" Kanskje ikke heeelt det samme, men... Anonymkode: e5958...c02 Takk for svar! 😊 Forstå bedre hva du mente nå, og er forsåvidt enig i det. 😊 Burde vært like mye fokus på hva kvinner kan gjøre, som menn. Anonymkode: e5022...4e2 2
Resignert Skrevet 7. august 2020 #34 Skrevet 7. august 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Fordi man kan være glad i en kvinne selv om hun ikke får orgasme ved penetrering. Hva er galt med deg? 🤨 Om du hadde hatt problemer med å oppnå orgasme, hadde det gjort deg til et mindre verdig menneske? Anonymkode: e5022...4e2 Akkurat. Dama er flott hun, på de aller fleste områder. Men seksuelt har det vært tungt hele veien, har aldri oppnådd den gode følelsen av å kunne tilfredsstille henne fullt ut. Og den erkjennelsen er ikke særlig oppbyggende for selvtilliten i senga.....
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #35 Skrevet 7. august 2020 På 6.8.2020 den 12.43, Resignert skrev: Det er nok ytterst individuelt, fra kvinne til kvinne. En ex var både ekstremt våt og ganske så vid, men kom likevel så det sang når hun fikk min sørgelig gjennomsnittlige i seg. Min nåværende partner er ikke riktig like vid, men har helt opplagt mye mer utbytte av noe stort. Den dildoen som "virker" desidert best er vel ca 17 i omkrets og 18-20 lang. Kombinert med womanizer eller vibrator kommer hun rimelig kjapt med den, dypt inn. Jeg kan knulle henne med min fortsatt sørgelig gjennomsnittlige kuk "until the cows come home", samtidig som hun bruker vibrator eller womanizer. Uten resultat. Å bli fyllt opp av noe stort er deilig, for all del, men for en del er det umulig/ikke lett å få vaginal orgasme da, fordi man ikke kan knipe ordentlig. Dersom kjøresten din bruker womanizer er det snakk om klitorisorgasme, og er ikke det samme. Sånn sett er det rart at hun ikke kommer med deg + womanizer. Den skal også gjøre jobben helt alene, så rart at det stoppes av at du er inne i henne. Anonymkode: 65b3b...294
Gjest Anonym Bruker Skrevet 7. august 2020 #36 Skrevet 7. august 2020 Under orgasmen trekker bekkenbunnsmusklene og musklene i livmoren seg rytmisk sammen med et intervall på 0,8 sekunder Når dama får orgasme kan ein merke at penis ofte sklir ytterligere lenger inn, og svak klemming rundt penishode.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #37 Skrevet 7. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er det at jenter ikke engang vet hvordan man kniper? Altfor vanlig, dessverre. Mange vet lite om eget tenningsmønster, vet ikke at de må være i kontakt med eget underliv, vet ikke at de må jobbe selv, vet ikke at de må trene muskulaturen. Så finner de en vibrator og hevder at den må de bruke, ellers kommer de ikke. Anonymkode: b7345...8bc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #38 Skrevet 7. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂 Hvor vanlig er det at jenter ikke engang vet hvordan man kniper? Hun jeg har som partner nå er asiatisk og egentlig helt vanvittig trang, så ingen kniping er nødvendig. Det er nesten slik at det er et problem, og det er lettere for meg å få henne til å komme (vaginalt) med en finger brukt riktig enn med mye større utstyr. Når hun kommer klemmer det hardt rundt fingeren. Jeg vet ikke om det er mulig for alle, men det mange sier om at kniping er nøkkelen er ikke vanskelig å tro på, alt for mange kvinner tror at jobben deres mer eller mindre er å ligge på ryggen og vente og at resten er opp til mannen. For all del, mannen vil nok komme uansett, men ut fra det jeg leser her ser det ut som at det kan være mye å hente for kvinner ved å legge litt innsats i ting... Anonymkode: e5958...c02 Njaa de fleste vet vel hvordan man kniper, men man trenger ikke knipe bevisst under akten for å komme altså. Jeg gjør aldri det, er jeg bevisst på å knipe slapper jeg mindre av og blir fokusert på å knipe i stedet. Men innsatsen min er nok like høy som mannen sin og jeg kommer på alle mulige måter. Tror heller det er mer uvanlig å knipe bevisst under sexen enn motsatt. Spesielt trang er jeg heller ikke btw, men har aldri fått klager på det:) Anonymkode: 7e6a4...634 1
Resignert Skrevet 8. august 2020 #39 Skrevet 8. august 2020 16 hours ago, Isabela said: Klitoris vs vagina 😄https://sexjoy.no/produkt/vibrator-action-no-three/ Ja, det er utvilsomt penger å tjene på import og salg av vibratorer og andre klitorisstimulatorer. Ganske mye penger, kan det virke som. Så mange har en økonomisk interesse i å fremsnakke bruk av hjelpemidler, som f.eks Cecilie Kjjensli. Mens det KANSKJE hadde vært like lurt om kvinner og menn gjorde knipeøvelser og andre tiltak for å forbedre sexlivet og øke sjansene for å bli fullt ut tilfredsstilt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå