Gå til innhold

Vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser stadig at de fleste kvinner ikke kan få orgasme ved kun penetrering. Selv var jeg helt overbevist om at jeg ikke kunne, frem til jeg var nærmere 40 år. En periode hadde jeg en partner som hadde en litt tynn penis, og dette gjorde at jeg (har født tre barn og er ikke verdens trangeste) brukte knipemusklene mer eller mindre hele samleiet.
Plutselig kom jeg så det sang. Og etter det kommer jeg nesten hver gang jeg har sex. Han jeg er gift med nå er medium utstyrt. Jeg har også tidligere hatt en partner som er godt over snittet. I alle forhold har jeg måttet knipe hardt og mye for å få orgasme. Mannens størrelse har altså ikke betydning, det er kun min egen innsats som teller.

Så til spørsmålet: er dette likt for dere andre som får vaginal orgasme? Eller får dere ved å slappe av i de musklene? Jeg var lenge litt snurt over at ingen hadde fortalt meg at jeg måtte jobbe såpass hardt selv for å få det til. Selv i ettertid har jeg ikke funnet noe om dette noe sted, og jeg har lest mye. 
Betyr det at jeg fungerer annerledes enn "alle" andre? Eller kan dette være en av grunnene til at mange ikke kommer?

Anonymkode: 65b3b...294

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fungerer som deg. Jeg jobber for å komme vaginalt, kommer veldig lett. Er i midten av 40 års. Før trodde jeg dette var umulig. Har født tre barn. Sexlivet blir bare bedre og bedre

Anonymkode: 5b1ea...c9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ha med alder å gjøre. 

Anonymkode: b7345...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Vent.. skal vi knipe? 🙉 Hvordan? 

Anonymkode: e5022...4e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ha vaginalorgasme, ja. Knip rundt kuken. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å komme vaginalt uten å stimulere klitoris? Jeg kommer når jeg berører klitoris men ikke i kjeden. Synes penetrering er godt og får orgasme under hele samleiet, men kommer ikke.

Anonymkode: 30ae1...aed

AnonymBruker
Skrevet

Filk du vaginal orgasme selv med han som hadde tynn penis? Klarte du å gripe rundt den i det hele tatt? 

Anonymkode: 99f1d...d19

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filk du vaginal orgasme selv med han som hadde tynn penis? Klarte du å gripe rundt den i det hele tatt? 

Ikke meg du spør, men ja det går. Kan knipe rundt en finger. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men ja det går. Kan knipe rundt en finger. 

men det er deiligere å knipe rundt noe som er tykt

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men det er deiligere å knipe rundt noe som er tykt

Ikke like lett...

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

En av få jeg har fått vaginalorgasmer med var tynn. Langt tynnere enn de jeg ikke kom med. 

Anonymkode: b0c79...487

AnonymBruker
Skrevet

Vi får rope ut til alle som ikke har prøvd det: KNIP SOM JULING UNDER SAMLEIE!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Haha nei du skal ligge å skreve, helt slapp og passiv 😋

Anonymkode: f7907...84d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å fokusere på nytelsen mens dere kniper? jeg klarer ikke å knipe mer enn maks 30 sekunder og da holder jeg gjerne pusten samtidig pga fokuseringen 😐

Anonymkode: 98faf...6d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å få det etter fødsel, trenger ikke knipe. Men fysioterapeuten min sier jeg har alt for stram bekkenmuskulatur etter fødsel, så kanskje jeg kniper ubevisst? 😂🤷🏽‍♀️

Anonymkode: a0c94...cc0

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En av få jeg har fått vaginalorgasmer med var tynn. Langt tynnere enn de jeg ikke kom med. 

Anonymkode: b0c79...487

Ja, det er enklere hvis den ikke er så tykk. Når den er tykk er det nesten umulig.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok å knipe under sex, men det hjelper fint lite hvis man ikke er i kontakt med bekkenbunnsmuskulaturen og skjeden. Dette bør man øve seg opp til, utenom sex. Kjenne etter hvordan det kjennes helt inne i skjeden. Bruke de ulike musklene. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan klarer dere å fokusere på nytelsen mens dere kniper? jeg klarer ikke å knipe mer enn maks 30 sekunder og da holder jeg gjerne pusten samtidig pga fokuseringen 😐

Anonymkode: 98faf...6d5

Fordi det føles ekstra deilig og sensorene der nede fyres skikkelig opp når jeg kniper.  Jeg merker at jeg kommer nærmere orgasmen. Og jeg for min del, kniper i korte intervaller der jeg kjenner at det bygger seg opp. Så slipper jeg. Neste gang jeg da kniper og stimulerer klitoris er jeg enda nærmere osv, helt til jeg når i mål og får orgasme. Med denne teknikken kan jeg komme flere ganger på samme økt.

Men klarer ikke den samme "oppbygningen" om jeg ikke stimulerer klitoris samtidig. Så det er et mysterium for meg også. Jeg kjenner rett og slett ikke "nok" selv om det er veldig deilig.

Men gutta merker mye mer når man kniper, så blir jo litt kåt av å være vitne til det og 😋

Anonymkode: 21f31...541

Gjest Alterego666
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ha vaginalorgasme, ja. Knip rundt kuken. 

Mannlige KG-medlemmer støtter denne strategien. 🤟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...