Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Smerter i ulike ledd. 3 dager skikkelig vondt i fotbladet, neste uke så vondt i ankelen at jeg nesten ikke tråkker ned. Så plutselig kne en uke eller to. 

- Svimmel.

- Trett. Dårlig søvnmønster. (Kan være pga stress, sykt barn. Men sover godt, våkner etter 4 timer).

- Feberfølelse i perioder. Kan slå inn hardt ved hard trening.

- Hodeverk/ press bak øynene. Går i perioder. Noen dager kjennes det som slimhinner/ tarmer, øyner og hode bare fungerer dårlig. 

Prøver å være i en time treningsaktivitet per dag. Og lever ellers normalt, med barn og jobb. 

Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: ca594...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det der når jeg hadde d-vitaminmangel!

Det kan påvirke utrolig mye.

Ville også sjekket for andre ting (som legen gjerne foreskriver ved diffuse symptomer som kan være alt mellom himmel og jord):

blodprosent, blodverdier, jernnivå, andre vitaminer og mineraler, stoffskifte, blodtrykk ol. 

Stress er også veldig giftig for kroppen og kan gi smerter overalt og diverse plager. Jeg for eksempel, får veldig vondt i kroppen og sår i halsen  av å vært stresset en periode. Slår meg gjerne etter stressperioden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til legen. Vi skal ikke stille diagnose.

Anonymkode: 3766f...509

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Smerter i ulike ledd. 3 dager skikkelig vondt i fotbladet, neste uke så vondt i ankelen at jeg nesten ikke tråkker ned. Så plutselig kne en uke eller to. 

- Svimmel.

- Trett. Dårlig søvnmønster. (Kan være pga stress, sykt barn. Men sover godt, våkner etter 4 timer).

- Feberfølelse i perioder. Kan slå inn hardt ved hard trening.

- Hodeverk/ press bak øynene. Går i perioder. Noen dager kjennes det som slimhinner/ tarmer, øyner og hode bare fungerer dårlig. 

Prøver å være i en time treningsaktivitet per dag. Og lever ellers normalt, med barn og jobb. 

Noen som har opplevd lignende?

Slike små plager er vel normalt etterhvett som årene går?

Anonymkode: f5d35...233

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike små plager er vel normalt etterhvett som årene går?

Små hver for seg, men når alt kicker inn samtidig så blir det jo ganske ubehagelig.

Begynn med en tur til legen og få sjekket alle blodverdier. Kanskje svaret finnes der og har en enkel løsning :) God bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Nei. Tror dessverre ikke sånne plager er vanlige, i hvertfall ikke utfra hva mine venner, mor og søsken opplever.

Hadde uttalt D-vitamin for en stund siden, og hadde litt plager da også. Men ikke som dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen med alle symptomene. Du blir nok henvist til revmatalog hvis ikke blodprøver viser noe. 

Anonymkode: 90d2a...c37

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel være bare stress/angst - symptomer dette?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel være bare stress/angst - symptomer dette?

Men... Når jeg er 100% sikker på at det ikke er angst. Har jobbet i 15 år, med 0-3 sykedager per år. Selv med 3 barn. Men er nå så plaget at jeg sliter med å fungere.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men... Når jeg er 100% sikker på at det ikke er angst. Har jobbet i 15 år, med 0-3 sykedager per år. Selv med 3 barn. Men er nå så plaget at jeg sliter med å fungere.

Ikke rart du er stresset med 3 barn! Det er 50% mer enn gjennomsnittsnordmannen som klager over 2 barn...

Sitat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...