Gå til innhold

Dating og veien videre..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så rusten at det er helt flaut!

Har hatt nær kontakt med en mann nå i et par mnd, han tar kontakt å ønsker å komme på overnatting hver kveld og ellers vil han ha meg med eller være med meg så fort han kan, så sant ikke noe er i veien for det.

Men i forhold til oss som par og hva som kan ligge/ikke ligge i fremtiden vil han ikke dele hva han tenker. Han sier han er skeptisk til nye.. Opplever at han er tvetydig.

Skal jeg vente å se? Forvente en type tilbakemelding eller snu å løpe vekk? Eller er ikke et par mnd på dette stadiet uvanlig? 
Jeg er jo redd for å knytte meg til han også forsvinner han plutselig en dag..

Forventer jo ikke store kjærlighetserklæringer så tidlig, men kjenner uvissheten begynner å gjøre meg utrygg.

Anonymkode: cdeb0...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det viktigste er å gjøre som en selv vil og ikke bli kontrollert av noen andre bare fordi at de mener at alle bør følge deres vilje.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt kontakt i et par måneder, så er det vel naturlig å snakke om veien videre. Hvis du ønsker eksklusivitet og at dere kaller hverandre kjærester, så forteller du ham at du ønsker det. Så blir det opp til ham å avgjøre om han vil være med på det eller ikke.

Anonymkode: af133...972

AnonymBruker
Skrevet

Det føles som om hans usikkerhet skal styre alt. Alt må settes på vent fordi han er så sårbar. Tror nok muligens jeg har gått lei.

Får klemme inn en samtale der jeg sier dette. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles som om hans usikkerhet skal styre alt. Alt må settes på vent fordi han er så sårbar. Tror nok muligens jeg har gått lei.

Får klemme inn en samtale der jeg sier dette. 

Samtale er best. Det kunne kanskje også fungert å gjøre seg litt kaldere og mindre tilgjengelig,  for å se på reaksjon.  

Hvis han fortsatt er vag etter direkte konfrontasjon, så må du være forberedt på å handle deretter. 

Anonymkode: 663f0...ab6

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtale er best. Det kunne kanskje også fungert å gjøre seg litt kaldere og mindre tilgjengelig,  for å se på reaksjon.  

Hvis han fortsatt er vag etter direkte konfrontasjon, så må du være forberedt på å handle deretter. 

Anonymkode: 663f0...ab6

Avviser i dag, snakker med han i morgen. 
Liker ikke å være taktisk.. men for alt jeg vet så forsvinner han hvis jeg stiller krav om noe annet enn «stile nærhet. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avviser i dag, snakker med han i morgen. 
Liker ikke å være taktisk.. men for alt jeg vet så forsvinner han hvis jeg stiller krav om noe annet enn «stile nærhet. 

Om du ønsker et forhold med noe annet enn stille nærhet, så er det bare fint om han forsvinner. Da får du muligheten til å raskere finne det du trenger. 

Anonymkode: af133...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...