AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Kan noen si at det ikke gjør vondt? Jeg skal få bedøvelse og tannlegen skal borre for å sette fylling, jeg er redd at det kommer til å gjøre vondt fordi jeg har ikke god tone med tannlegen, sa i fra om en feil han gjorde sist og siden da virker det som han ikke orker meg. Jeg er redd han kommer til å sette lite bedøvelse så jeg kjenner smertene 🥺 Anonymkode: 4ff07...92c
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Det er sadistisk. Er tannlegen din en sadist? I så fall bør du finne en ny.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Bytt! Dette er ikke greit, dette er ikke noe du skal tåle! Fy søren.... Kjenner jeg ble sint nå. Finn heller en tålmodig tannlege på legelisten 😊 Anonymkode: ff963...810
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Bytt tannlege, han der skulle aldri vært tannlege.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Hvis du ikke har god tone med tannlegen så ble du bytte. Anonymkode: b43d7...672
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt! Dette er ikke greit, dette er ikke noe du skal tåle! Fy søren.... Kjenner jeg ble sint nå. Finn heller en tålmodig tannlege på legelisten 😊 Anonymkode: ff963...810 47 minutter siden, Catalina Culès skrev: Bytt tannlege, han der skulle aldri vært tannlege. Ts er litt paranoid, tannlegen har ikke skadet henne. Anonymkode: a2f80...d6d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts er litt paranoid, tannlegen har ikke skadet henne. Anonymkode: a2f80...d6d Man skal føle seg trygg, tannlegen har ikke gjort en god nok jobb om hun er redd eller føler det sånn. Punktum. Anonymkode: ff963...810
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 Han kommer til å fikse feilen han gjorde så han gjør det gratis, kan ikke gå til annen tannlege da må jeg betale! Anonymkode: 4ff07...92c
Gjest Emet Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kommer til å fikse feilen han gjorde så han gjør det gratis, kan ikke gå til annen tannlege da må jeg betale! Anonymkode: 4ff07...92c Er han så fæl? Mener du at du er redd han hevner seg med å sette for lite bedøvelse fordi du sa ifra om en feil? Om du ikke har noen andre ting å klage på så tror jeg du overtenker det at han ikke kan fordra deg, det ville være ekstremt uprofesjonelt å hevne seg på en pasient. Dette går kjempefint 😊
Candiru Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Det kommer til å gå helt fint Det er veldig vanlig å ha litt angst for tannleger, si til tannlegen at du er redd, de har god erfaring med redde pasienter Selvfølgelig kommer vedkommende ikke til å hevne seg for at du sa ifra om en feil, det skjer ikke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå