AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Vi matchet på tinder men fikk kontakt i sosiale media. Hatt det noen måneder. Han vil møtes. Det innebærer å reise med fly. fatter ikke at han orker det. Føler han er alt for fin og redd jeg skufffer han. hadde vi bodd samme plass hadde ikke terskelen vært så stor. Nå skjønner jeg bare ikke hva han tenker. Anonymkode: 5bc2b...52a
Gjest MrTeddy29 Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Om man vil reise med fly for og møte noen, spesielt i corona tiden viser jo bare hvor glad han er i deg og at han vil satse på deg som person. Jeg ville vært glad om det skjedde meg! Han tenker sikkert at du er en ordentlig person og at han liker deg for den du er.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 29 minutter siden, MrTeddy29 skrev: Om man vil reise med fly for og møte noen, spesielt i corona tiden viser jo bare hvor glad han er i deg og at han vil satse på deg som person. Jeg ville vært glad om det skjedde meg! Han tenker sikkert at du er en ordentlig person og at han liker deg for den du er. Vi har aldri møttes så glad i meg er han ikke. ts Anonymkode: 5bc2b...52a
Gjest MrTeddy29 Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har aldri møttes så glad i meg er han ikke. ts Anonymkode: 5bc2b...52a Hvordan vet du det? Har blitt glad i folk over nett uten og møtt dem. For min del hadde jeg ikke orket og reise med fly om jeg ikke var glad i dem, da hadde jeg heller ventet.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 28 minutter siden, MrTeddy29 skrev: Hvordan vet du det? Har blitt glad i folk over nett uten og møtt dem. For min del hadde jeg ikke orket og reise med fly om jeg ikke var glad i dem, da hadde jeg heller ventet. Tviler på det altså. Dette er en typisk kjekkas. Har utrulig nok et par felles bekjente så vet at han er grei. Han har nok mange muligheter der han bor. ts Anonymkode: 5bc2b...52a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 17 minutter siden, Jasmine9 skrev: Har dere videochattet og slikt? Nei. Det har vi ikke. Bare meldinger. Men ikke pratet så dypt heller annet enn interesser og sånt. Ts Anonymkode: 5bc2b...52a
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det har vi ikke. Bare meldinger. Men ikke pratet så dypt heller annet enn interesser og sånt. Ts Anonymkode: 5bc2b...52a Hvorfor ikke? Du sier du ikke skjønner hva han tenker, men er ikke det å forvente da?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi matchet på tinder men fikk kontakt i sosiale media. Hatt det noen måneder. Han vil møtes. Det innebærer å reise med fly. fatter ikke at han orker det. Føler han er alt for fin og redd jeg skufffer han. hadde vi bodd samme plass hadde ikke terskelen vært så stor. Nå skjønner jeg bare ikke hva han tenker. Anonymkode: 5bc2b...52a Slutt å tenk at han er for fin for deg. Slutt å sette han høyere enn hva du er. Slutt å se NED på deg selv. Du er GOD nok. Han vil treffe deg, er nysgjerrig på deg. Ikke analyser noe mer enn det. Må sies at jeg også har tatt fly for å truffet en jeg flørter med over nett. Veldig skummelt, men veldig spennende. Vi traff hverandre noen ganger, hyggelig fyr. Men ikke helt den jeg ville gå videre med. Anonymkode: d2b35...60d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå