Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ute på markedet i et drøyt halvår nå etter et langt forhold, og er faktisk litt negativt overrasket over hvilke gutter/menn jeg tiltrekker meg.

Uansett hvordan de fremstår ved første øyekast - interesser, utseende, stil og alder kan være rimelig ulike - så ender de med å være ganske så sexfikserte alle sammen! Det er meg og sex, sex, sex, over hele linja, til syvende og sist. Sex ender med å være et stort fokus. 

Syns selv jeg har litt å by på annet enn kropp og sex. Tar en god utdannelse, er friluftsinteressert, jakter, trener, er sosial og er (vil jeg tro) godt likt. Jeg er dog litt i vellaget festglad og kan ha en ganske på kanten humor. Min forrige kjæreste var en veldig seriøs og ordentlig type.

Det er jo greit nok at sex får et stort fokus, men jeg er jo egentlig ute etter noe mer. Samtidig vil jeg ha menn som er litt «ville» og er litt useriøse av seg, kanskje litt en mer typisk machomannen som gjerne er med på rølp og som er glad i kvinner. 

Hva kan det være jeg gjør feil, når flere viser denne siden etterhvert? I stedet for å roe ned og begynne å gjøre andre ting enn sex med meg, virker det som om det bare ender i drama og obsession fra én av partene... Det er ikke det at de går lei, er mer at jeg føler de blir besatt av å eie meg og kroppen min. Dette er en side av singellivet jeg ikke så så mye til før forholdet 😨

Anonymkode: b87e1...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer du ikke egentlig på ditt eget spørsmål her? Du vil ha en rølpete, vill, useriøs, festglad machomann som er glad i kvinner, opptatt av sex, men ikke for opptatt av sex, og som er trofast og søker en dyp kjærlighetsrelasjon.

Jeg skal ikke si at denne mannen ikke finnes, men ser du ikke selv at nåløyet er ganske lite?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo, ser det litt. Men samtidig, hvordan «ser» man at en fyr er en som er ute etter noe seriøst? Jeg føler jeg bommer gang på gang, uansett hvordan de fremstår.

TS

Anonymkode: b87e1...75d

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at hvis de starter kontakten med å snakke om sex, så er de nesten alltid useriøse. De er bare ute etter sex og ikke noe forhold. Du må avvise alle som starter kontakten med å snakke om sex. Det er rådet jeg har fått fra endel andre hvertfall. 

Anonymkode: 6d45a...24f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører deg TS! 

virker som du og jeg har samme smak når det kommer til gutter. Og jeg finner ikke mange av dem. Prøver å knekke koden med å få sånne gutter interessert i meg, for je ghsr skjønt at jeg må endre meg for å få dette til å skje. Den er tøff.. For mkn del handler det o. Å finne flere venninner, være mindre låst i sosiale settinger og jobbe med kommunikasjon og det å fikse det perfekte ytre, som jeg har blitt oppvokst med at man heller sløa se på innsiden av. Blir altfor kjedelig for disse gutta, har jeg skjønt. 

Hsr pleid å øse ut med følelser ganske tidlig, og å være veldig transparent med hva jeg føler og mener, uten å spille spillet. Dette er noe jeg tror du skal begynne med, dersom du lakker å finne en seriøs. Sier jok seg selv, at ande typer gutter vil finne deg uinteressant da. La være å spille kald og varm, la han tidlig vite hva du synes og ikke spill spillet. Vis deg som en hjemmekjær person som ikke har alt <on fleek>, da vil du nok automatisk bli filtrert ut at gutter som trenger andre egenskaper og kvalifikasjoner hos en jente. 

Anonymkode: aea93...4d2

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Syns selv jeg har litt å by på annet enn kropp og sex. Tar en god utdannelse, er friluftsinteressert, jakter, trener, er sosial

Dette er hvordan de fleste kvinner i Norge vil beskrive seg selv mer eller mindre

10 hours ago, AnonymBruker said:

Samtidig vil jeg ha menn som er litt «ville» og er litt useriøse av seg, kanskje litt en mer typisk machomann

Dette er hva de fleste kvinner vil ha.

Anonymkode: bdcf9...dfa

AnonymBruker
Skrevet

Man får gjerne igjen ut fra hva man selv signaliserer. På kanten humor som du beskriver kan fort tolkes som du er opptatt av sex også. Ta er kritisk blikk på deg selv. Klær, bilder(om du nettdater), samtaleemne. Hva signaliserer du? Vil du ha noe annet må du nok endre deg selv først.

Anonymkode: 28570...ea3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Krake søker make.

Om du er en "rølpete" dame, så er de menna som er i din divisjon 10x verre.

Anonymkode: fa942...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...