AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Heisann, Jeg skal selge bilen min etterhvert, og lurer på hvordan folk gjør det når privatpersoner kommer for å se på bilen, og eventuelt testkjøre den. Lar dere dem kjøre avgårde på egen hånd, sjekker dere at de har lappen, må de legge igjen noen eiendeler som "pant" når de prøvekjører? Veldig takknemlig for alle råd og tips. Anonymkode: d10e3...9ee
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 På de "vanlige" bilene mine sjekker jeg at de har førerkort, og jeg blir alltid med på prøvekjøring, i passasjersetet foran. De "uvanlige" kjører jeg. Slipper ikke løs flere hundre hester med en fører jeg ikke stoler på. Anonymkode: 0da27...4e4 2
ajarRun Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 På vegvesen.no kan du sjekke noens førekort bare du har personnummeret deres. Det er også en slik funksjon i appen "Førerkortet".
AndreasBR Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Om jeg skal kjøpe bil av "deg" skal motoren være kald når jeg kommer. Du skal absolutt ikke ha "varmet den opp for å være hyggelig" .. Da snur jeg med en gang, for slikt gjøres for å gjemme lyder. Men så til spørsmålet. Ja selvfølgelig skal jeg som kjøper prøvekjøre bilen. Det er til og med en egen avhuking i kontrakten. Selger blir med i bilen selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå