Gå til innhold

Skittent og rotete hus hos svigers


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er svigers her også. Masse rot i alle rom. Å komme dit med tre små barn hvor minsten er 1 år og klår på alt er slitsomt. De mener han bør lære seg å høre etter på nei mens jeg mener de bør rydde unna ting som er farlige. Som f.eks cognac flasken på gulvet, sigarettene på det lave stuebordet, lightere som ligger overalt osv. Hele stuebordet er full av dritt. Gulvet er også fullt av planter som ikke får omsorg og en haug med pyntegjenstander som har stått på stedet hvil i åresvis. 

Hva med å ta inn på hotell når dere er på besøk sørover? 

Anonymkode: 96bb4...233

Har du sett hotell-prisene på Sørlandet i år?  😱


Vi har sluttet å besøke besteforeldrene pga rot og skitt. Jeg jobber 100% til hverdags og bruker ikke ferien min på å være hjemmehjelp for rotekopper. Ikke kan de skylde på hverken alder eller psyke, det er ren latskap som er årsaken til kaoset.

Anonymkode: 3918b...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker

I nabohuset hadde svigerinne og svoger m/ fam. og dama hadde for noen år sidan  fått nok etter eit snart 40 års langt ekteskap, og pakket kofferten, og flyttet ut.   Idag bor sonen på 30 og eks. svogeren igjenn i huset ettersom de øvrige borna forlengst er flyttet ut. 

   De har m.a. en hund som tidvis slippes løs, og det ligg hundedritt  rundt hele huset, og dels også innomhus.    Son er blitt eit blåkopi av faren, og  begge har mangelfult utviklede forståelse, og evne til orden og renhold.

   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...