Gjest Cera Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Jeg er snart ferdig med mitt andre brett av Cerazette, men har hatt småblødninger i snart tre uker! Kjempeirriterende! Bør jeg holde ut et brett til og se om det gir seg, eller er det ikke noe håp? Hva er deres erfaringer?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Gynekologen min sa til meg at man bør vente iallefall 3-4 mnd for å se om eventuelle bivirkninger gir seg. Går selv på Cerazette og har ikke hatt andre bivirkninger enn at jeg mistet mensen helt etter en mnd. Exclutona(minipiller) derimot gav meg "vanlig" mens(=meget kraftig) daglig i en mnd.
Arkana Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Jeg hadde selv småblødninger hver eneste dag hele tiden jeg brukte Cerazette. Jeg holdt ut i 4 mnd, og bestemte meg så for å slutte. Legen min sa at veldig mange hadde hatt samme problem, så det er velkjent.
Nella Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Jeg bruker også cerazette og har blødd totalt 4 dager på 6 brett nå. Jeg er kjempefornøyd
Gjest cera Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Nå stoppet småblødningene, så jeg gir cerazette en sjanse til .
Samantha Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 Eg er på mitt fjerde brett med Cerazette og er superfornøgd. Hadde konstant småblødningar på dei 2 1/2 første brettet, så eg var ganske bestemt på å gi meg etter brett 3. Men då slutta dei gitt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå