AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Hei. Jeg har fått påvist slitasje i hoften som følge av cam-deformitet. Hadde hoftedysplasi begge sider som barn. Er det noen som har hatt dette og kan si noe om eventuell behandling som har blitt utført? Står på venteliste til ortoped for "videre behandling", men ser ut som dette kan ta tid. Er under 30 år og tenker det er tidlig med slitasje, eller artrose som legen sier, i hofta. Håper på svar! Anonymkode: 7eb91...b0b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Jeg fikk hjelp her: www.hoftesmerter.no Får dette var jeg hos det offentlige, som såklart ikke så noe stor feil. Ingen behandling der. Det offentlige skal helst ikke behandle deg, det kan faktisk være behov for protese i yngre alder enn det som er vanlig. Anonymkode: df660...b23
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk hjelp her: www.hoftesmerter.no Får dette var jeg hos det offentlige, som såklart ikke så noe stor feil. Ingen behandling der. Det offentlige skal helst ikke behandle deg, det kan faktisk være behov for protese i yngre alder enn det som er vanlig. Anonymkode: df660...b23 Takk for svar! Jeg har fått påvist cam-deformitet og artrose som følge av det gjennom det offentlige. Ja, har lest det om hofteprotese, og må innrømme at det gjør meg skremt. De siste årene har det gjort veldig vondt i hofta, så håper de gjør noe. Ble det ikke gjort noe med deg? Hvordan har du det nå? Takk for adressen. Anonymkode: 7eb91...b0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå