Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Long story short: Vi holdt på i en måneds tid, hadde sex både etter fest og i edru tilstand. Han spurte meg tidlig flere ganger hva jeg ville (som hva jeg så for meg med ham), uten at jeg gav noe tydelig svar. Én gang sa jeg vel at det var sex jeg var ute etter. Det ble klein og ekkel stemning. 

I fylla hadde han sagt flere ganger at han hadde følelser, at han elsket meg osv.

Etter mye om og men, en del krangling, så tok han sist kontakt midt på natten for å invitere meg hjem til seg. Jeg hadde fortalt ham at jeg hadde følelser for ham også, så dette visste han på forhånd. Men plutselig underveis i samtalen sa han at han ikke har følelser, og at han ikke mente det var rett å fortsette og møtes. Han slettet ting han hadde skrevet, noe som får det til å fremstå som JEG var «ute etter» ham.

Jeg ble sint og vi skiltes som uvenner. Jeg syntes alt var så ubehagelig og rart, at jeg blokkerte ham fra å kontakte meg. I senere tid har han tatt kontakt gjennom venner sin snapchat i sterkt beruset tilstand, og sagt ubehagelige ting til meg — blant annet at han er opptatt nå, osv. Han har også løyet om meg, sagt at det var jeg som kontaktet ham og var «gal» etter ham. At han måtte blokkere meg. Dette er blank løgn, og det virker heldigvis som om felles venner tror på meg.

Jeg forstår virkelig ikke hva denne fyren prøver på? Utrolig barnslig. Er han helt sprø? 

Vi er unge, jeg er 25 og han litt yngre.

Anonymkode: f7c1a...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...