AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Dater en fyr som har barn. Dette er helt nytt for meg. Så jeg lurer på en ting. Når han er med sine barn, og han har dem nesten hele tiden, hører jeg ikke noe fra han. Ikke en snapp, melding eller noe. Er det normalt? Jeg spør IKKE for jeg vil kreve eller ditt og datt. Jaja, jeg har full forståelse for at det er barna ❤️ Men er det normalt? Eller er han ikke interessert? Kan noen hjelpe? Noen med erfaring?:) Anonymkode: 7e3fa...a98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Jeg bruker telefonen lite når jeg er sammen med barna. En ting er at det er jo ikke fred å få, i det mobilen kommer frem skal de se på fantorangen og fandens oldemor, en annen ting er at de løper hit og dit og alle veier og jeg har hendene fulle, og en tredje ting er at jeg ønsker å ha fokus andre steder enn på mobilen da. Så meldinger og snap og sånt er sånt som skjer på kveldstid etter at ungene er i seng - og om de sover dårlig, blir det ofte ikke da heller. Anonymkode: 39452...801
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Du trenger ikke å kreve, men hvis ikke du får nok finnes det kanskje andre som også ønsker å prioritere dine behov. Folk med barn klarer å prioritere andre også.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Hva enn unnskyldning folk gir for å gi lite eller ingen oppmerksomhet, så er det nok helst sånn at folk har tid til alt som føles viktig for dem. Så hører man ingenting eller lite er interessen lav. Anonymkode: 3a54e...510 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Jeg er alene stort sett med to barn, nå er de riktignok begynt å bli store. Men jeg har sjelden vært så opptatt at jeg ikke kan sende en Snap pga ungene. Du kan selvsagt ikke kreve noe som helst, men jeg kunne sagt det hadde vært hyggelig å hørt litt fra deg. Og så.. hadde jeg lagt det ligge. Tenkt med meg selv hvor viktig er dette for meg. Anonymkode: a4cab...5cc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Synes helt ærlig det er litt rart selv. Hva synes dere burde jeg si noe og så fall hva? Men når han melder, melder noe fint. Evt en god morgen og en god natt... Takker dere Anonymkode: 7e3fa...a98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Jeg er alenepappa til en ettåring. Så lenge ungen er våken og til stede har jeg liten mulighet til å gjøre noe annet enn å være med barnet, men jeg er naturligvis tilgjengelig midt på dagen og på kvelden. Er barn veldig store er det vel ikke noe problem å sende en melding eller to, men barnehagebarn krever fullt fokus. Anonymkode: e81ab...0ec
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Hvis han er skikkelig forelska i deg, så tenker han på deg tusen ganger daglig. Og da burde han minst sende en god morgenmelding og en nattakos. Ingen er for opptatte til å få gjort det - hvis man vil. Er du sikker på at han er seriøs? Anonymkode: 8dc25...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Han har ett barn. Han er 3-4år! Anonymkode: 7e3fa...a98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva enn unnskyldning folk gir for å gi lite eller ingen oppmerksomhet, så er det nok helst sånn at folk har tid til alt som føles viktig for dem. Så hører man ingenting eller lite er interessen lav. Anonymkode: 3a54e...510 Helt riktig. Jeg har barn som får full oppmerksomhet, de få mennene jeg har datet og vært interessert i har ikke merket stor forskjell når det gjelder digital kommunikasjon, for det koster nemlig bare noen minutter av min tid å svare på meld. Daten til ts er ikke interessert, eller klarer ikke gi av seg selv til flere av gangen (og som sagt, en SMS eller to tar få minutter av 24 timer). Anonymkode: 759b3...a92 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker said: Synes helt ærlig det er litt rart selv. Hva synes dere burde jeg si noe og så fall hva? Men når han melder, melder noe fint. Evt en god morgen og en god natt... Takker dere Anonymkode: 7e3fa...a98 Kommer an på hvor seriøse dere er. Jeg ville tatt det opp når jeg følte meg trygg på han for å se om dere er kompatible, helt fair om han ikke ønsker å endre sine vaner å gi deg litt mer trygghet, men like fair at du ikke ønsker et samliv som innebærer nåværende heller. Man skal møtes på halvveien! Anonymkode: 759b3...a92
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor seriøse dere er. Jeg ville tatt det opp når jeg følte meg trygg på han for å se om dere er kompatible, helt fair om han ikke ønsker å endre sine vaner å gi deg litt mer trygghet, men like fair at du ikke ønsker et samliv som innebærer nåværende heller. Man skal møtes på halvveien! Anonymkode: 759b3...a92 Treft hverandre en gang. Så har vi snakket hver dag, helt til ungen kom hjem og han fikk fri Anonymkode: 7e3fa...a98
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 På dagtid er man gjerne opptatt med barna. Men man finner alltid noen minutter til å sende en melding eller noe på kvelden når barna er så små. De legger seg jo tidlig. Men ikke forvent at han kan svare i løpet av dagen. Og du, det kan være intenst å være sammen med barn hele dagen, så noen ganger trenger man bare en stille kveld alene også. Fordi man er helt skutt Tolker deg sånn at han har ferie med barnet nå? Da syns jeg du skal gi han litt slakk nå, og heller se hvordan det blir når de er tilbake til hverdagen. Og syns du det blir for lite oppmerksomhet ds så kan du jo snakke med han om det? Vær åpen om at dette er uvant for deg, og hør hva han tenker. Åpenhet er alltid bra. Men husk også at du aldri vil få den fulle og hele oppmerksomheten alene fra noen som har barn. Barnet kommer først. Og om det blir vanskelig for deg så bør du kun date menn uten barn. Det er mer bagasje og mer å hensynta. Ekser som påvirker osv. Vær bevisst på hva du går inn i. Anonymkode: 9c395...6ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå