Gå til innhold

Har dere opplevd sterk interesse....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At dere har hatt en sterk interesse og truffet noen så bare forsvinner interessen sånn "puff" nærmest over natten eller i løpet av dager! etter en periode sammen?

Når dere da føler at den interessen ikke er så sterk lenger eller helt borte, hender det da at den kommer tilbake og dere tar det videre senere?

Eller kan de som opplever dette bare komme seg videre og finne seg noen andre.

Håper noen med erfaringer på området kan dele litt. 

Anonymkode: 7982b...743

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så klart! Interessen har gått fra 100 til 0 ganske fort i det noe skjer som viser at vi virkelig ikke passer sammen. 

Er det i et relativt nytt forhold er det vel like greit. Har man barn må man jo nesten se om man kan jobbe seg gjennom ting. 

I ekteskapet går det jo opp og ned og det har vært perioder der jeg føler jeg ikke er interessert i ham overhode men så går det over og vi er som nyforelsket igjen. Men etter 15 år vet jeg jo at vi passer sammen og har de samme ønsker og verdier. Etter å ha datet noen i under 1 år vil jeg si det er da man begynner å EGENTLIG kjenne hverandre så da er det jo ting som kanskje tilsier at man ikke er ment to be

Anonymkode: 3f999...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært nyskjerrig på noen noen ganger der det har vist seg at han var utrolig irriterende eller at jeg fant han ekkel på en eller annen måte, som rævva personhygiene ol. 

Anonymkode: caa0d...398

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Interessen forsvinner fort når man finner ut at man er for ulik. Og nei, har ikke opplevd at den kommer tilbake, for det er alltid god grunn til at den forsvant.

Anonymkode: 85f3d...c0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan miste mye av interessen hvis andreparten ikke viser noe interesse tilbake når jeg har vist interesse.

Anonymkode: b1fd9...a8f

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan miste mye av interessen hvis andreparten ikke viser noe interesse tilbake når jeg har vist interesse.

Anonymkode: b1fd9...a8f

Enig i dette. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...