Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er r2 eksamen som privatist skriftlig? Eller er det både skrifttlig og muntlig?

Anonymkode: 1704c...a47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriftlig 

Anonymkode: d8916...30d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriftlig 

Har hørt at alle realfag eksamen er muntlig og skriftlig, feks biologi2, kjemi 2 osv. Sikker på at R2 bare er skriftlig da? 

AnonymBruker
Skrevet

Skriftlig 

Anonymkode: 1099e...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at alle realfag eksamen er muntlig og skriftlig, feks biologi2, kjemi 2 osv. Sikker på at R2 bare er skriftlig da? 

Men i alle dager da. Du får et svar på noe du enkelt kan Google og så stiller du spørsmål ved svaret du får? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager da. Du får et svar på noe du enkelt kan Google og så stiller du spørsmål ved svaret du får? 

Har prøvd å google det. Men finner ikke noe svar på det. Som sagt har jeg hørt at alle realfag 2 har 2 eksamener som privatist. Derfor ble jeg usikker på svaret. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å google det. Men finner ikke noe svar på det. Som sagt har jeg hørt at alle realfag 2 har 2 eksamener som privatist. Derfor ble jeg usikker på svaret. 

Matte R2 har alltid vært bare skriftlig eksamen. Anklager du f.eks Sonans om løgn? https://sonans.no/fag/matematikk-t-r-s/matematikk-r2 siden du er så usikker på svarene du får i tråden. 

Det er korrekt at fysisk 2, kjemi 2 og biologi 2 har både muntlig og skriftlig eksamen. 

Anonymkode: 23a13...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...