Gå til innhold

Har løyet om min identitet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg har løyet til en fyr om min identitet. Hadde matchet med en med opprinnelse fra Nord Afrika (snakker fransk) på tinder og slo til med noen franske gloser for å imponere. Så spurte han hvor jeg er fra i og med at jeg bruker franske ord. Tenkte at jeg kommer jo ikke til å møte han uansett, så for å unngå å dumme meg ut sa jeg bare at jeg er halvt fransk. Følte meg akseptert med en gang og har snakket på snapchat i 70 dager nå. Og han sier han gleder seg sånn til å møte meg! Jeg har helt panikk! Hva i alle dager skal jeg gjøre? Finnes det noen måte å vri seg ut av dette på? Når det er sagt vil jeg gjerne møte han, han er så kjekk, trodde bare ikke jeg hadde sjans på han.

Anonymkode: 4d1ad...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor løy du? 

AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig. Si at du sa det på tull (pga fransken) om emnet kommer opp.

Anonymkode: 362f9...06e

AnonymBruker
Skrevet

Si at du mente halvt frosk. Ren og skjer glipp.

Anonymkode: 1ef80...7de

• Liker 4
Skrevet

😂😂😂 Sorry men for en komisk og klein situasjon du har satt deg i. Nå er det jo korona så lenge til du får møtt han. Kanskje du bare skal være ærlig nå? Skulle tro dette var en situasjonskomedie🤣 sikker på at du ikke troller? Men hvis du faktisk leter etter et forhold her så må du faktisk si sannheten. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Humle Brumle skrev:

😂😂😂 Sorry men for en komisk og klein situasjon du har satt deg i. Nå er det jo korona så lenge til du får møtt han. Kanskje du bare skal være ærlig nå? Skulle tro dette var en situasjonskomedie🤣 sikker på at du ikke troller? Men hvis du faktisk leter etter et forhold her så må du faktisk si sannheten. 

Ja, det er helt sant. Helt forferdelig nå som vi faktisk skal møtes!! Tenkte liksom det var teit å si at jeg bare sa det for å imponere, så sa like gjerne at jeg er halvt fransk😂😂 Angrer en del kan du si. Får ta noen lynkurs 😂

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at du mente halvt frosk. Ren og skjer glipp.

Anonymkode: 1ef80...7de

Jag ler så jeg griner. Stakkars meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må fortelle han sannheten NÅ!!! Det er bare NÅ det er den perfekte tiden å fortelle han det!! Fortell han det NÅ ellers vil du nok angre. For hver dag som går liker du han mer og mer, og det blir bare vanskeligere.

Anonymkode: 58548...48c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må fortelle han sannheten NÅ!!! Det er bare NÅ det er den perfekte tiden å fortelle han det!! Fortell han det NÅ ellers vil du nok angre. For hver dag som går liker du han mer og mer, og det blir bare vanskeligere.

Anonymkode: 58548...48c

Kan man ikke si at man bare kan litt? Og ikke bruker det så mye i hverdagen..

Skrevet

Hvordan i alle dager skal du få møtt en nordafrikaner nå? 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Hvorfor løy du? 

Tenkte meg ikke om to ganger for han så ut som en meget glatt type man ikke kan ha noe seriøst med uansett. Folk sier mye rart, men han gir uttrykk for at han ønsker et forhold. Hvem vet, kanskje det også er bullshit. Litt av en cocktail dette møtet blir.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvordan i alle dager skal du få møtt en nordafrikaner nå? 

Hehe, han bor i nabolandet.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte meg ikke om to ganger for han så ut som en meget glatt type man ikke kan ha noe seriøst med uansett. Folk sier mye rart, men han gir uttrykk for at han ønsker et forhold. Hvem vet, kanskje det også er bullshit. Litt av en cocktail dette møtet blir.

Noe av det første jeg spør om når jeg kommer i kontakt med folk på tinder er å spørre hva de søker

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, han bor i nabolandet.

En fyr fra nord-Afrika som bor i Sverige? Sjekk bagasjen din på hjemturen, det er kjedelig å bli hekta med 4kg heroin på grensa. 

Anonymkode: 06625...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...