AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Okei, jeg har løyet til en fyr om min identitet. Hadde matchet med en med opprinnelse fra Nord Afrika (snakker fransk) på tinder og slo til med noen franske gloser for å imponere. Så spurte han hvor jeg er fra i og med at jeg bruker franske ord. Tenkte at jeg kommer jo ikke til å møte han uansett, så for å unngå å dumme meg ut sa jeg bare at jeg er halvt fransk. Følte meg akseptert med en gang og har snakket på snapchat i 70 dager nå. Og han sier han gleder seg sånn til å møte meg! Jeg har helt panikk! Hva i alle dager skal jeg gjøre? Finnes det noen måte å vri seg ut av dette på? Når det er sagt vil jeg gjerne møte han, han er så kjekk, trodde bare ikke jeg hadde sjans på han. Anonymkode: 4d1ad...276
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Vær ærlig. Si at du sa det på tull (pga fransken) om emnet kommer opp. Anonymkode: 362f9...06e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Si at du mente halvt frosk. Ren og skjer glipp. Anonymkode: 1ef80...7de 4
Humle Brumle Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 😂😂😂 Sorry men for en komisk og klein situasjon du har satt deg i. Nå er det jo korona så lenge til du får møtt han. Kanskje du bare skal være ærlig nå? Skulle tro dette var en situasjonskomedie🤣 sikker på at du ikke troller? Men hvis du faktisk leter etter et forhold her så må du faktisk si sannheten.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, Humle Brumle skrev: 😂😂😂 Sorry men for en komisk og klein situasjon du har satt deg i. Nå er det jo korona så lenge til du får møtt han. Kanskje du bare skal være ærlig nå? Skulle tro dette var en situasjonskomedie🤣 sikker på at du ikke troller? Men hvis du faktisk leter etter et forhold her så må du faktisk si sannheten. Ja, det er helt sant. Helt forferdelig nå som vi faktisk skal møtes!! Tenkte liksom det var teit å si at jeg bare sa det for å imponere, så sa like gjerne at jeg er halvt fransk😂😂 Angrer en del kan du si. Får ta noen lynkurs 😂 Anonymkode: 4d1ad...276
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du mente halvt frosk. Ren og skjer glipp. Anonymkode: 1ef80...7de Jag ler så jeg griner. Stakkars meg Anonymkode: 4d1ad...276 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Du må fortelle han sannheten NÅ!!! Det er bare NÅ det er den perfekte tiden å fortelle han det!! Fortell han det NÅ ellers vil du nok angre. For hver dag som går liker du han mer og mer, og det blir bare vanskeligere. Anonymkode: 58548...48c 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må fortelle han sannheten NÅ!!! Det er bare NÅ det er den perfekte tiden å fortelle han det!! Fortell han det NÅ ellers vil du nok angre. For hver dag som går liker du han mer og mer, og det blir bare vanskeligere. Anonymkode: 58548...48c Kan man ikke si at man bare kan litt? Og ikke bruker det så mye i hverdagen.. Anonymkode: 4d1ad...276
Guidet Kvinne Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Hvordan i alle dager skal du få møtt en nordafrikaner nå?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 21 minutter siden, gladjenta96 skrev: Hvorfor løy du? Tenkte meg ikke om to ganger for han så ut som en meget glatt type man ikke kan ha noe seriøst med uansett. Folk sier mye rart, men han gir uttrykk for at han ønsker et forhold. Hvem vet, kanskje det også er bullshit. Litt av en cocktail dette møtet blir. Anonymkode: 4d1ad...276
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Hvordan i alle dager skal du få møtt en nordafrikaner nå? Hehe, han bor i nabolandet. Anonymkode: 4d1ad...276
Stoltskeiv Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte meg ikke om to ganger for han så ut som en meget glatt type man ikke kan ha noe seriøst med uansett. Folk sier mye rart, men han gir uttrykk for at han ønsker et forhold. Hvem vet, kanskje det også er bullshit. Litt av en cocktail dette møtet blir. Anonymkode: 4d1ad...276 Noe av det første jeg spør om når jeg kommer i kontakt med folk på tinder er å spørre hva de søker
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, han bor i nabolandet. Anonymkode: 4d1ad...276 En fyr fra nord-Afrika som bor i Sverige? Sjekk bagasjen din på hjemturen, det er kjedelig å bli hekta med 4kg heroin på grensa. Anonymkode: 06625...23c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå