Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 Tviler på at min homofile venn vil ha sex med meg. Så jeg er ganske safe der... heelt til den dagen da han blir blind, jeg ligger døddrunken med ræva i været og han naturligvis ikke ser noen forskjell. Da kanksje..
Gjest Mito24 Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 Alt du leser på den siden er sant, spesielt det med at vi gutter rangere jenter i rekkefølgen: "de vi ville pult edru", "de vi ville pult i fylla og innrømt det senere" og "de vi ville pult i fylla og ikke innrømt det senere". På bånn har vi abyssen, og det skal mye til for å havne der.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2005 #8 Skrevet 15. juli 2005 *fniser* Det er nok noe sant i det, ja, men det går fint ann å være venn med noen en er seksuelt tiltrukket av, bare en har jernvilje.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2005 #9 Skrevet 15. juli 2005 Men jeg kom på et sikkert unntak: De kompisene jeg har vokst opp med, som har vært venner siden barneskolen. De er jo nærmest som familie.
Gjest Mito24 Skrevet 15. juli 2005 #10 Skrevet 15. juli 2005 Men jeg kom på et sikkert unntak: De kompisene jeg har vokst opp med, som har vært venner siden barneskolen. De er jo nærmest som familie. ← Du skulle bare visst hva de tenker
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2005 #11 Skrevet 15. juli 2005 Du skulle bare visst hva de tenker ← Kanskje ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå